Könyvajánló Jamie McGuire – Gyönyörű tévedés

Gyönyörű_1Kiadó: Maxim Könyvkiadó, 2015

Oldalak száma: 368 oldak száma

A függetlenségét szenvedélyesen védelmező Camille Camlin, becenevén Cami boldogan hagyta a háta mögött a gyermekkorát, mielőtt az véget ért volna. Dolgozik, amióta megszerezte a jogosítványt, és a főiskola első éve óta albérletben lakik. Most a Red Doorban pultos, és a munkán meg főiskolai óráin kívül nincs másra ideje. Trenton Maddox az Eastern Állami Egyetem koronázatlan királya volt, aki már középiskolásként egyetemista lányokkal járt.

A barátai irigyelték, a nők be akarták törni, de miután egy tragikus baleset fenekestől felforgatta az életét, Trenton otthagyta az egyetemet, hogy megbirkózzon iszonyatos lelkifurdalásával.
Tizennyolc hónappal később Trenton otthon lakik özvegy édesapjával és egy helyi tetováló szalonban vállal munkát, hogy fizetni tudja a számlákat. Amikor már azt hiszi, hogy az élet visszazökkent a megszokott kerékvágásba, a szeme megakad a Red Doorban egyedül üldögélő Camin.
A lány hisz abban, hogy sikerül szigorúan plátói szinten tartania a Trentonhoz fűződő friss barátságát. De amikor egy Maddox fiú szerelmes lesz, az örökre szól – még akkor is, ha esetleg Cami miatt hullik szét a már így is szétforgácsolódott családja.

Most, hogy végre szebb ruhába sikerült öltöztetnem a blogot, mi mással is ünnepelhetnék méltóan, mint egy újabb könyvajánlóval.

Már több, mint egy hete végeztem Jamie McGuire Gyönyörű tévedés című könyvével, de nehezen szántam rá magam az ajánló megírására. Az a baj a sorozatokkal, hogy általában egy idő után nem hozzák számomra azt az izgalmat, élvezetet, amit a kezdetek kezdetén éreztem. Így vagyok ezzel a könyvvel is. A Gyönyörű sorscsapás sorozatot nagyon szeretem, ahogy Trevist és Abbyt is. Talán pont ezért vártam a többi Maddox testvér történetét.

A könyv stílusával nem volt gondom. Pontosan olyan volt, ahogy azt már Jamie McGuiretől megszokhattunk. A történet pikantériája, hogy ugyanabban az időben játszódik, mint a Gyönyörű sorscsapás. Ez lehetne pozitívum is, de nálam sajnos balul sűlt el. Az Abbyt és Travist érintő jelenetek, nekem nem tetszettek. Sőt, teljesen ellenszenvesnek tűntek, mint mellékszereplők. Emiatt kicsit megharagudtam az íróra.

Ha már a szereplőknél tartunk, Trentben nem csalódtam. Már az előző kötetekben megkedveltem és a szimpátiám iránta egyre csak nőtt. Ő egy ízig-vérig Maddox. S pont emiatt vált számomra kicsit hiteltelenné a történet. Most muszály spoilert beletennem, de megígérem, hogy nem lesz több egy mondatnál: Az oldalak előrehaladtával kiderül, hogy Trentnek, már az általános iskolában megtetszett Cami. Hát pont ez az, ami nálam nem stimmelt a történetben. Ha egy Maddox fiúnak megtetszik valaki, akkor az nem áll félre. Nem kerülgeti évekig a lányt. Kepeszt érte és megszerzi magának. Azt is tudjuk az előző részekből, ha egy Maddox szerelmes lesz, az örök életre szól. Akkor, hogy is van ez?

Gyönyörű_2Cami nekem nem volt szimpatikus. Túl határozatlannak tartottam. Néha nem értettem, hogy mit miért csinál. Nekem kicsit sok volt ez a határozatlanság és hiszti. Legszívesebben – elnézést a kifejezésért – a falhoz csapkodtam volna a fejét. Nem is szeretnék róla többet írni.

A mellékszereplők nagyon jók voltak. Egy idő után eljutottam arra a szintre, hogy a történet azon részeit vártam legjobban, amik a tetoválószalonban játszódnak. Olive személyében új nagy kedvencet avattam, de az egész bagázst imádtam úgy ahogy van. Mondhat bárki bármit, de Trenton mellett, ők vitték a hátukon az egész történetet.

Van még egy mellékszereplője a regénynek, az pedig T.J. Miatta érte el azt az írónő, hogy a sorozat következő részét is el fogom olvasni. Miért, és ki ő? Ezt nem árulhatom el. Aki elolvassa a regény, azt tudni fogja, miért döntöttem így.

Nem bántam meg, hogy elolvastam, de nekem hiányzott belőle valami plusz. Minden esetre, ajánlom azoknak, akik olvasták az előző regényeket és megszerették a Maddox fiúkat. S persze minden NA kedvelőnek.

Vélemény, hozzászólás?

