Könyvajánló Jennifer Probst – Keresd a tökéletest (Szerelmi gyakorlatok haladóknak)

keresd a tökéletestKiadó: Libri Kiadó, 2015

Oldalak száma: 380 oldal

Az egyre népszerűbb házasságközvetítő remekül működik Verilyben, és Kennedy Ash hihetetlenül eredményesen végzi munkáját. Álomrandikat szervez, keze között még a legfélénkebb ügyfelek is kivirulnak, és sosem retten vissza a nehézségektől még akkor sem, amikor jelentkezik nála Nate Ellison Raymond Dunkle, aki atomtudós és mérhetetlenül ellenszenves ember. Kennedy megfogadja, hogy átformálja ezt a szörnyeteget, és a férfiból lesz a legjobb parti Verilyben.

Bár Kennedy magabiztosságot és szexuális vonzerőt sugároz, zavaros múltja miatt tele van bizonytalansággal. Amikor rájön, hogy benne és Nate-ben rengeteg a közös, és tökéletes párt alkothatnának, vajon képes-e hallgatni a szívére? Vagy félelmei miatt a partvonalra kényszerül, és onnan kell figyelnie, hogy Nate megtalálja a szerelmet valaki mással?

Eddig az összes itthon megjelent Jennifer Probst regényt elolvastam, és nagyon vártam ezt a könyvet is. Amikor belekezdtem a regénysorozat első részébe, azonnal megkedveltem a Társszerzők lányait. Szellemesek, szórakoztatóak, valós emberek, saját problémákkal. Egy átmulatott éjszakán elhatározták, hogy társszerző ügynökséget alapítanak és segítenek a hozzájuk betévedt ügyfeleknek párt találni. Kate az általános igazgató, Arilyn intézi az adminisztrációs dolgokat, Kennedy az ügyfélkört és a rendezvényszervezést. Mindhárman hisznek abban, hogy mindenki számára létezik a tökéletes pár.

A Keresd a tökéletest című regény, Kennedy története. Kennedy Asht az első könyvben megkedveltem, a másodikban megszerettem. Adott egy lelkileg sérült nő, aki menekül a múltja és önmaga elöl is. Gyönyörű, fiatal, a megjelenése mindig kifogástalan, és nem csupán szereti a munkáját, de őszintén hisz abban, hogy jobbá teheti a világot. Bár minden mozdulata magabiztosságot sugároz, belül mégis tele van bizonytalansággal.

Nathan Ellison Raymond Dunkle rakétatudós, egy igazi “kocka”. Feleséget akar. Igazi kapcsolatra vágyik egy olyan nővel, akivel megoszthatja az életét. Cosmot olvas, teszteket tölt ki, hogy megtudja, mire vágynak, mit szeretnek hallani a nők. Hiába minden erőfeszítése, folyamatosan kudarcot vall.

Várj, még nem végeztem. A villámrandin azt mondta Bernadettenek, hogy így harminc felé már ne sok jóra számítson a petéitől. Azután randira hívta.
Arilyn összerezzent.
– Szegény Bernadette! Sírva fakadt?
– Hajszál híján. Nekem kellett mentenem a helyzetet. Átvittem Mr. Dumagépet a bisztróba, hogy szanaszét rugdaljam a seggét, de kiderült, hogy lövése sincs semmiről. Egyszerűen nősülni akar, és sejtelme sincs róla, hogyan csinálja. Az Isten is nekem teremtette”

Kennedy úgy dönt, hogy segít Natenek megtalálni az igazit. Szakmai kihívásnak tekinti a férfit, és megpróbálja teljesen átformálni nemcsak a megjelenésében, de gondolkodásában is.

„Vérbeli kocka, böhöm nagy fekete szemüveggel és loboncos pulihajjal. A Walmartból öltözködik, és narancssárga a bőre valami tévéshopos barnítókrémtől”

Mindkét főszereplő nagyon erős karakter, de Nate, már az első oldalon elbűvölt. Folyamatosan kuncogtam, a fejemet ráztam és hangosan nevettem olvasás közben. Ha Kennedyt megszerettem, Natet egyenesen imádtam. Ketten együtt verhetetlen párost alkotnak. Probst most nagyon eltalálta. 

Nem emlékszem rá, hogy ezelőtt olvastam-e az írónőtől ennyire jó szerelmi jeleneteket. Úgy érzem, hogy most lendült bele igazán. Működött a kémia, éreztem a szikrákat, és a lángokat is a két főszereplő között.

Igaz, hogy a történet nem sok újat mutatott, de a főszereplők miatt mégis kellemes olvasmány volt. Érzelmes, mégsem csöpögős. Nincsenek benne nagy tanulságok, egy igazi könnyed nyári regény, ami teljesen kikapcsol.

Sajnos a harmadik könyv megjelenéséről semmit nem tudok, pedig legszívesebben azonnal neki állnék. Igaz, hogy Nate ellenállhatatlan, de nálam Wolfe mindent visz. A következő regény az ő története lesz.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

