Könyvajánló Egri Zsanna – Elveszve Mexikóban

Elveszve MexikóbanKiadó: Publio Kiadó 2015

Formátum: Elektronikus könyv

“Te mit tennél, ha egy reggelen nyomtalanul eltűnne az ágyadból a szeretett férfi? Csupán egy Mexikóba szóló repülőjegy, és majd harmincmillió forint maradna utána. Kathy összeszedve minden bátorságát útra kell Mexikóba, hogy megtalálja szerelmét. Ám csak újabb rejtélyek várnak rá. Egy titokzatos menyasszony, egy halottnak hitt anya, és egy vidám özvegy. Szerencsére barátokra talál, akik segítik a rejtély megoldásában, miközben új szerelem tűnik fel a láthatáron.

Te mit tennél, ha egyik nap arra ébredtél, hogy fogalmad sincs arról, hogy ki vagy? Csupán egy fénykép van a múltadból. Richárd a kómából felébredve, egy gyönyörű orvosnő, és egy idős takarítóasszony segítségével keresi a múltját. Ám újabb és újabb talányok kerülnek az útjába. Egy babonás özvegy, egy elveszett menyasszony, valamint hatalmas vagyon. Vajon rátalál a múltjára és a szerelemre?”

Aki egy kicsit is ismeri a blogot, az jól tudja, hogy előszeretettel olvasok könyveket még ismeretlen íróktól. Abban a szerencsében volt részem, hogy a kiadás előtt olvashattam az Elveszve Mexikóban című regényt. Zsanna nem is küldhette volna jobbkor nekem ezt a kéziratot mint pár hete, amikor nagy szükségem volt egy kis könnyed kikapcsolódásra. Volt itt minden, emberrablás, nyomozás, kihallgatás, megoldatlan rejtélyek.

“Furcsa szag csapta meg az orrát, és abban a pillanatban megérezte, hogy hátulról megragadja a férfi. Arcára kesernyés illatú textildarab tapadt. A szúrós szag egyre erősebb lett. Minden erejével azon volt, hogy kiszabaduljon, de keze, lába ólomsúlyúvá vált és a fény lassan kialudt.”

Egy percig sem unatkoztam olvasás közben. A regény érdekes volt, romantikus és cselekményekben gazdag. Soha nem tudtam, hogy mi fog kiderülni a következő oldalon. A nyomozás érdekesen alakult és tetszett, hogy Zsanna nemcsak a főszereplőt, de a mellékszereplőket is részletesen bemutatta. Néhol ugyan éreztem, hogy egy részletesebb leírás, még belefért volna a regénybe, de ettől függetlenül elégedett voltam a történettel.

Mik a regény érdekességei?

– Rejtélyes eltűnés
– Különleges helyszínek
– Izgalmas nyomozás
– Érdekes, szerethető karakterek
– Olvasmányos írásstílus
– Rengeteg megfejtésre váró titok

Összességében elmondhatom a könyvről, hogy könnyed kikapcsolódás jelent annak, aki a kezébe veszi, és ennél több nem is kell. Azoknak az olvasóknak ajánlom, akik szeretik a titkokat és kellemes kikapcsolódásra vágynak.

A regényből és a folytatásról részleteket olvashattok Zsanna blogján, amit itt érhettek el.

Reklámok

Könyvajánló Egri Zsanna – Elveszve Mexikóban” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Én olvastam, és imádtam a történetet. Végig izgultam, hogyan fog végződni, megtalálja e a szerelmét, és annyi csavar van benne, hogy sose tudtam megunni. 😀 Érdemes elolvasni, csak ajánlani tudom!

  2. Nagyon jó könyv! Mindenkinek ajánlom, aki szereti az izgalmas, egzotikus országban játszódó romantikus regényeket! Egy percig sem unatkoztam olvasás közben 🙂

Vélemény, hozzászólás?

