Könyvajánló – Anne L. Green: A sötétség fogságában

Kiadó: Álomgyár Kiadó, 2015unnamed

Oldalak száma: 310 oldal

” Milyen messzire mennél az igaz szerelemért?

Ez a gondolat foglalkoztatta sok nőtársával együtt Anne L. Greent is, A remény hajnala című sikerkönyv szerzőjét, mikor belekezdett második regényének megírásába.
Az egykori műkorcsolya bajnok, Chris Stuart drogcsempészek fogságába esik, miután bátyja magára haragítja egy bűnszervezet vezetőjét. A szókimondó, csinos nő élete veszélybe kerül, de az igazi kockázatot az a kínzó szenvedély és őrült vágy jelenti számára, melyet akkor tapasztal, mikor jóképű fogva tartójának tengerkék szemébe néz. Ekkor döbben rá, hogy az addigi élete milyen szürke és üres volt. Christine teljesen összezavarodik, mert ott talál önmagára, ahol a legkevésbé számít rá.
Egyetlen dolog válik számára egyre világosabbá: senki nem az, akinek mutatja magát. Vajon Andrew Dark, a sármos rosszfiú tényleg csak egy gátlástalan bűnöző? Mindkettőjük számára kezdetét veszi az érzelmi hullámvasút, amelyet a másik közelsége vált ki belőlük.

Folyamatosak lesznek a belső vívódások, megszűnnek a józan, ésszerű döntések és már csak a féktelen szenvedély marad.
De vajon a férfi múltjával van esélyük a felhőtlen szerelemre?”

Egy pörgős krimi után nincs is jobb, mint egy pörgős romantikus krimi. Legalábbis nekem. Az már csak hab a tortán, hogy újra egy magyar író regényét vehettem a kezembe. Azok, akik rendszeresen olvassák a blogot tudják, hogy nem ez az első Anne L. Green regény, ami a kezembe került. Voltak kifogásaim az előző történettel kapcsolatban, ezért kicsit félve kezdtem bele A sötétség fogságába. Talán nem is a félve a jó szó rá, hiszen a kíváncsiságom sokkal erősebb volt a félelmemnél. Tudom, hogy Anne L. Green egyik kritika, vagy olvasói vélemény mellett sem megy úgy el, hogy el ne gondolkodna azon, amit az olvasói mondanak a regényéről. Szóval, nagyon kíváncsi voltam, hogy mennyire lesz ez a regény más, mint az előző. 

Még nagyon friss az élmény, hiszen csak tegnap éjjel fejeztem be. Olvastam jó pár hideget-meleget, amit ez a könyv okozott az elmúlt pár hétben, de én jól szórakoztam rajta. 

AndrewA sötétség fogságában nagyon kellemes csalódás volt. Az első fejezet után teljesen magába szippantott és nem túlzás, azt mondom, hogy mérföldekkel jobb, mint az előző regény. Amit A remény hajnalában hiányoltam, az mind mind megvolt A sötétség fogságában. Egyszerre volt szórakoztató romantikus, ugyanakkor akciódús könyv is, de azért a lelkizést sem vitte túlzásba, amit külön köszönök. Pont annyi volt benne, amennyit maga a történet megkövetel. 

“Legszívesebben a karjaimba vettem volna, lecsókoltam volna a könnyeit, és azt mondtam volna, hogy nem lesz semmi baj, de nem tehettem.Csak néztem rá mereven, sosem fájt még annyira semmi, mint most a szavai.”

ChrisSzerettem Christine karakterét. Végre nem egy hisztis, szőkeség, hanem egy erős nő, akit nem egyszerű befolyásolni. Igazi maximalista típus, aki nem retten meg az elé állított akadályoktól. Andrew is megdobogtatta a szívemet. És bármilyen meglepő, én Tonyt is megkedveltem. A regény elején épp csak annyira ismerhettem meg a szereplőket, hogy felkeltsék a kíváncsiságomat. Ahogy haladt előre a történet, egyre többet kaptam belőlük. Először azt hittem, hogy csupán egy szimpla “elraboljuk a lányt és belezúgunk” regényt fogok kapni, de erről szó sincs. Vannak meglepő csavarok, amik nagyon feldobták a történetet és ami nagy pozitívum, hogy a mellékszereplők is nagyobb hangsúlyt kaptak. 

Hogy túl sok lenne benne az akció? Szerintem nem. Nekem az lett volna hiteltelen, ha kevés lett volna. Hiszen Andrew Dark mégis csak egy bűnöző. 

Jó kis könyv, kalanddal és érzelemmel fűszerezve. Ahogy a fülszöveg is említi, tényleg egy érzelmi hullámvasútra számíthat az, aki elolvassa.

Biztos vannak hibái a regénynek, de melyiknek nincsenek. Hiszen olyan tökéletes regény nem létezik, ami mindenkinek egyformán tetszik. Ami nagy pozitívuma, hogy annyira magával ragadott, hogy az esetleges hibák egy cseppet sem érdekeltek. Na pont ezért adtam rá annyi csillagot a molyon, amennyit adtam.

Kíváncsi vagyok a következő Anne L. Green regény milyen lesz. Szóval hajrá. 

Vélemény, hozzászólás?

