Óh, az a csodálatos november

KönyvesboltCsak én vagyok úgy vele, hogy szinte remegve várom a novembert? Tapasztalatom szerint az Ünnepi könyvhetet leszámítva a november az év egyetlen olyan hónapja, amikor szinte kivétel nélkül az összes kiadó jobbnál jobb könyveket dob a piacra. Na jó, talán még december első fele is ide tartozik. Gondolom, nem véletlenül, hiszen egy-egy jó könyv mindig remek ajándékötlet karácsonyra. Sajnálatos módon sem szülinapom, sem névnapom nem esik erre az időszakara, de a karácsony remek kifogás arra, hogy megszaladjon az ujjam, amikor a virtuális kosaramra kattintok. Igen. Általában rendelem a könyveket. Mindenkinek jobb így, mert ha beszabadulok a könyvesboltba, mindig több könyvvel távozom, mint amennyit eredetileg terveztem.

Így volt ez ma is. Sajnos valami keveredésnek köszönhetően, az egyik rendelt könyvem egy teljesen másik városban kötött ki, de az eladók kedvességének köszönhetően így is kedvezményesen vehettem át a várva várt regényt a könyvesboltban. Azt tudtátok, hogy a könyvesboltokban – nem a virtuálisak, hanem az igazi boltok, ahol a polcok roskadoznak a jobbnál jobb könyvektől – a sorok között megbújva könyvtündérek és könyvmanók rosszalkodnak? Bizton állíthatom, hogy így van, mert mire a pénztárhoz értem és rám került a sor, az eredetileg előrendelt J.R. Ward A bourbon királyai című regényen kívül még egy könyv került a kosaramba. Mira Sabo Amíg kinyílik a szemünk című erotikus regénye is szerepelt a virtuális kívánságlistámon, s ha már így alakult, nem volt szívem a boltban hagyni. Szinte visított a regényről, hogy haza akar jönni velem.

A hét elején egy kedves barátnőm hívta fel a figyelmemet a Könyvmolyképző kiadó akciójára, miszerint egy Vöröspöttyös könyv rendelése esetén megajándékoznak egy meglepi könyvvel, egy könyvjelzővel és még egy aprósággal. A akcióról itt olvashattok. Persze, hogy ennek sem tudtam ellenállni és kapva az alkalmon nem egy, hanem mindjárt két regényt is rendeltem. Így most már boldog tulajdonosa vagyok Anne-Charlotte Voorhoeve: Liverpool street és Mia Sheridan: Leo (A szerelem csillagjegyében 1.) című könyveknek is.

Pár hónappal ezelőtt írtam már Jamie McGuire Maddox testvérek sorozatáról, ahol megemlítettem, hogy adok neki még egy esélyt. Pár nappal ezelőtt jutottam hozzá a Gyönyörű megváltás című részhez. Épp ezt olvasom, így hamarosan jelentkezem még ezzel a könyvvel kapcsolatban.

Köztudottan nagy kedvenceim a skót harcosok és nem vetem meg Karen Marie Morning regényeit sem. A kettő együtt nyerő páros, ezért nem volt kérdés, hogy a napokban megjelent A felföld ködén túl cimű regénynek sem fogok nemet mondani. Párom már meg sem lepődött, hogy újabb könyv kerül a könyvespolcra. Bár lassan nem könyvet, hanem egy új polcot kellene beszereznünk, mert egyre nehezebb helyet találnom az új kedvenceimnek. De egyenlőre ezt a témát nem merem feszegetni.

Legnagyobb szerencsétlenségemre éppen a Bookline oldalán szörföztem valamelyik nap, amikor “begörcsölt” a mutatóujjam. Biztos jártatok már ti is hasonló cipőben. Ennek eredménye az lett, hogy két nap múlva négy könyvvel kopogtatott a futár a munkahelyem ajtaján. Így lettem boldog tulajdonosa W.W. Hallway: A bíbor lakosztály, Katja Millay: Nyugalom tengere könyveknek. A harmadik könyv a Magyar helyesírás legújabb kiadása, illetve egy karácsonyi ajándék a kisebbik fiamnak. Nem valószínű, hogy olvasni fogja ezt a posztot, de ha mégis, nem szeretném előre lelőni a meglepetést.

Messze még a karácsony és van pár ígéretes regény amiknek a megjelenését tűkön ülve várom, így biztos vagyok benne, hogy november végével nem szűnik meg a könyveső. Ti milyen könyvekkel lepitek meg magatokat karácsonyra?

Reklámok

Óh, az a csodálatos november” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

