Csökkentsd a várólistádat 2016-ban is!

varolista2016kicsiLobo öt évvel ezelőtt hírdette meg az első Várólista csökkentés kihívását a Molyon. A kihívás célja, hogy az évek óta várólistán szereplő könyvein számát csökkentsük. 12 hónap áll rendelkezésünkre a 12 könyv elolvasásához.

Idén eddig 56 könyvet olvastam el, így nem hiszem, hogy a 12 könyv problémát fog okozni. Kudarcot vallani pedig nagyon utálok, szóval nem hiszen, hogy ezek a könyvek kifognának rajtam.

Próbáltam olyan könyveket választani, amik régóta mozgatják a fantáziámat, de valamiért eddig nem jutottam el odáig, hogy elolvassam. Az általam választott könyvek között vannak szépirodalmi művek, romantikusok, még kötelező olvasmány is akad. Most mondhatod, hogy újraolvasás nem ér és igazad is lenne, de… Javítsatok ki, ha nem így van, de Lázár Ervin A Négyszögletű Kerek Erdő című műve nem volt kötelező olvasmány az én időmben. Vagy ha igen, akkor nálam valami miatt kimaradt. A mesefilmet láttam, de emlékeim szerint nem nagyon kedveltem. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mennyire fog tetszeni.

A kihívás engedélyez egy alternatív listát is, de én nem élek ezzel a lehetőséggel. Most először jelentkeztem Lobo kihívására és úgy gondoltam, hogy ezzel a listával boldogulni fogok. Lehet, hogy túl bátor dolog volt tőlem? 2016 decemberére kiderül. Szorítsatok nekem.

Ha többet szeretnétek tudni a kihívásról, vagy szeretnétek részt venni rajta, akkor Lobo oldalán, ide kattintva elolvashatjátok a részvétel feltételeit.

És akkor lássuk mely könyvekre esett a választásom:

várólista

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

