Winter Book Tag

c272a687f7df820387d40c69638ae76e

Már megint pocsék idő van odakint és ez kellően demotívál engem is. Nem volt kedvem sem írni, sem olvasni, sem tévézni, sem játszani. A beszáradt ruhákat kivasaltam, a gyerkőcöket kikérdeztem, főznöm sem kell. A srácok gyönyörűen elvannak, férj pedig épp meccset néz. Ilyenkor általában felugrok a netre és körülnézek kicsit. Nem tartott sokáig, mire rábukkantam a Winter Book Tag-re a Book loving little moth oldalon.

Megtetszettek a Tag kérdései, gondoltam kitöltöm, ezzel is múlatva a vacsoráig hátralévő időt. És milyen jól döntöttem.

covers_3046061. Melyik könyv elég vidám és édes, hogy felmelegítse a szívedet?

A kérdést olvasva egyből Nicolas Barreau Egy nő mosolya című regénye ugrott be, amiről könyvajánlót is írtam. Emlékszem, hogy mennyit mosolyogtam olvasás közben. Igazán bájos történet.

2. Melyik a kedvenc fehér borítós könyved?

Ezen kicsit gondolkodnom kellett. Gyorsan végig is néztem a könyvespolcokat, hogy vajon melyiknek is van fehér borítója. A Rudnay gyilkosság gerince fehér, bár a borító több színben tündököl. Ezt olvastam nem olyan rég, és kedvenccé vált. Vegyük úgy, hogy belefér ebbe a kategóriába.

3. Ülsz egy szép, kényelmes székben, kezeslábas van rajtad és friss forró csokit iszol, de milyen “szörnyet” olvasol éppen?

Tekintsünk el a kezeslábastól. Elég vizuális típus vagyok és ahogy elképzeltem magam kezeslábasba, hát ne tudjátok meg… Mintha én magam lennék a szörny… Egyébként már évek óta Acheron Parthenopaeus a kedvenc szörnyem. Na ő az, aki bármire rá tudna venni.

Outlander24. Elkezdett havazni, és eldöntöd, hogy hó csatázni fogsz. Melyik könyvkaraktert hívnád ki a harcra?

Most is a könyvespolcot hívtam segítségül, mert a könyvek remek karakterekkel hoztak össze az évek alatt. James Frasert szívesen kihívnám egy jó kis csatára, de kizárólag kiltben léphetne a csatatérre. Nagy harc lenne, ebben biztos vagyok.

5. Elkezd kialudni a tűz a kandallóban. Melyik könyv utolsó fejezetét áldozod fel, hogy kitépd és a tűzbe vesd?

Azonnal, gondolkodás nélkül jött a válasz. Barbara Taylor Bradford A múlt titkai című regénye lenne az áldozat és nem csupán az utolsó fejezetet dobnám a tűzre, hanem zokszó nélkül áldoznám fel az egészet.

Nyomorultak6. Melyik könyvet szereted annyira, hogy elajándékozd valakinek idén Karácsonyra, mert ő még nem olvasta és szeretnéd, ha elkezdené?

Húha… Jó kis kérdés, mert rengeteg nagy kedvenc van, de a Top-top könyv nálam még midig Victor Hugo A nyomorultak című regénye. Persze, ha elajándékoznám, azonnal rohannék egy újabb példányért, mert ez a regény nem hiányozhat a polcomról.

Ha tetszettek a kérdések, vagy ramaty az idő és unatkozol, akkor töltsd ki Te is, mert igazán jó móka. Feltétlen írd meg hozzászólásban a válaszaid. De azt is megköszönöm, ha elküldöd a bejegyzésed linkjét. Jó szórakozást!

Ha tetszett a bejegyzés oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel, de akár követhetsz is a fenti “Kövesd a blogot” gomb megnyomásával.

Follow my blog with Bloglovin

 

Reklámok

Winter Book Tag” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

