Liebster Award jelölés landolt nálam

Liebster AwardNéhány éve indult egy kezdeményezés, amiben blogok írói ajándékoznak meg jelöléssel más bloggereket azzal a céllal, hogy nagyobb publicitást nyerjenek. A Liebster Award vándordíj jelölés a múlt héten landolt nálam és @andro moly tisztelt meg vele. Bár ez egy játék, én mégis nagy megtiszteltetésnek veszem, hogy gondolt rám. Innen is Köszönöm neki! Kukkantsatok be hozzá is. Ígérem nem fogjátok megbánni, mert egy nagyon érdekes és színes blogot vezet.

A díj előírásai egyszerűek és nem teljesíthetetlenek. Íme:

Szabályok:

1. Köszönd meg a díjat, akitől kaptad!

2. Maximum tizenegy blogger társad jelöld!

3. Írj magadról 11 random dolgot!

4. Válaszolj a jelölő blogger kérdéseire!

5. Te is tegyél fel 11 kérdést az általad választott bloggereknek.

Kérdések és válaszok:

1. Van(nak) testvéred/testvéreid? Ha igen, akkor fiatalabb(ak), vagy idősebb(ek) nálad?

Igen, egy négy évvel fiatalabb húgom van.

2. Milyen műfajú zenét szeretsz hallgatni?

Általában hangulatomtól függ, hogy milyen zenét hallgatok. Szeretem Robbie Williemset, Didot, de rajongok a filmzenékért is.

3. Mit szeretsz csinálni a szabadidődben?

Ha egyedül vagyok, akkor általában olvasok, vagy írok. De a szabadidőmet szeretem a családommal tölteni.

4. Mi a legjobb, és legrosszabb tulajdonságod?

A legrosszabbal kezdeném. Nagyon hirtelen haragú vagyok, de dolgozom rajta. Jó tulajdonság? Talán a gyakorlatiasságot mondanám. Sokszor jött már jól ez a tulajdonságom.

5. Miért kezdtél el blogolni?

Eleinte a regényem fejezeteit osztottam meg az oldalamon. Kíváncsi voltam, vajon hogy tetszik az olvasóközönségnek. Később ezeket felváltották a könyves bejegyzések.

6. Melyik a kedvenc állatod?

Nincs kedvenc állatom. Sokfélét szeretek.

7. Ki a kedvenc íród?

Nalini Singh, J.R. Ward, de sorolhatnám még. Sok remek író van. Szerencsére.

8. Milyen sorozatokat szeretsz nézni? (Feltéve, hogy szeretsz)

Nagyon ritkán nézek tévét. Így erre most nem tudok mit válaszolni.

9. Érdeklődsz Ázsia iránt?

Igen. Érdekelnek más kultúrák. Pár éve volt szerencsém 3 hetet Shanghaiba tölteni. Teljesen más, mint amilyennek képzeltem. Egyszer szeretnék Japánba és Malájziába is eljutni.

10.Ha egy könyv lennél, mi lenne a címed?

Éld az életed!

11. Mi az, amitől a legjobban félsz?

Darazsak.

Tizenegy random dolog, amit tudni lehet rólam:

1, Reggel kávé nélkül ne létezem. Amíg nem ittam meg, ne is próbálkozz, mert felesleges.

2, Évek óta nem tudtam annyit aludni, hogy elég legyen.

3, Túl gyakran használt szavam: hát

4, Több dolog érdekel, mint amire időm lenne.

5, Szeretnék végre megtanulni agyagozni.

6, Minden vágyam egy legalább egy hónapos skóciai túra.

7, Legszívesebben otthonról dolgoznék.

8, Álmodozó vagyok.

9, Nem szeretek repülni.

10, Egyszer szeretnék újra gyerek lenni.

11, Hiszem, hogy minden emberben van valami jó.

 

11 Kérdés tőlem:

1, Mióta írod a blogot?

2, Mi a célod a bloggal?

3, Mi alapján választasz témát a következő bejegyzéshez?

4, Miért ezt a nevet választottad a blogodnak?

5, Mi a kedvenc időtöltésed?

6, Milyen klasszikus könyvet olvastál utoljára?

7, Gondolkozol-e újabb blog indításán?

8, Mire vagy a legbüszkébb?

9, Gyűjtesz valamit? Ha igen, mit?

10, Ha megnyernéd az ötös lottót… (fejezd be a mondatot)

11, Van olyan emberi tulajdonság amitől kinyílik a bicska a zsebedből?

A választottjaim pedig, akiknek a blogját rendszeresen olvasom:

https://kisstanna.wordpress.com

http://adriarnyoldal.blogspot.hu

http://bettyforester.blogspot.hu

http://leviaanne.blogspot.hu

Ha tetszett a bejegyzés oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel, de akár követhetsz is a fenti “Kövesd a blogot” gomb megnyomásával.

Follow my blog with Bloglovin

Liebster Award jelölés landolt nálam” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Tetszettek a válaszaid. Amúgy a darazsaktól én is félek, és a reggeli kávé nálam is alapfelszereltség. Úgy tűnik, mindketten kávéval üzemelünk. 😀

  2. És köszönöm, hogy ajánlottad a másik blogomat. Igen, én vagyok Andro, csak itt más néven futok. 😀

  3. Kedves Dia!!!
    Gratulálok!!! Szerintem nagy elismerés ha egy “vetélytárs” itél oda egy “díjat”!!!
    Csak így tovább!!! Ezek szerint nem csak a pórnép szereti a blogodat,hanem a bloggerek is!
    Kellemes hétvégét!!!

Vélemény, hozzászólás?

