Havi összefoglaló – Március, 2016

marchNagyon eseménydúsan telt a március. Kár, hogy az események többsége nem pozitívan, hanem negatívan hatottak rám. A család háromnegyed része átesett a tavaszi influenzajárványon. Ez engem viselt meg a legjobban. Mit nem adnék azért, ha az én szervezetem is olyan gyorsan regenerálódnak, mint a gyerekeimé. Már csak ezek miatt a nyavalyák miatt sem voltam túl termékeny márciusban.

Tizennégy bejegyzést hoztam a múlt hónapban, amiből négyet az állandó hétfői idézetek tettek ki. Bevallom, hogy még mindig nagy élvezettel keresem az olvasással, könyvekkel kapcsolatos képeket és idézeteket. Igaz, hogy ha találok pár jó gondolatot, akkor előre megírom a bejegyzéseket és csak beállítom az időzítést.

A könyves várólistámat sajnos márciusban sem sikerült csökkentenem. Sejtettem én decemberben, hogy bőven elég lesz az a tizenkét könyv, amit a kihíváskor bevállaltam. Jut eszembe! Ti hogy haladtok a várólistáitokkal? Van olyan közületek, aki már letudta a nagy részét?

Könyvajánlók terén elégedett vagyok. Szám szerint ötöt írtam, ami azt jelenti, hogy minden hétre jutott egy-egy könyvajánló. Külön öröm, hogy a Jeff Kinney Egy ropi naplója című ajánlóban nem csak a fiaim, de a barátaik is kivették a részüket.

Ami talán negatívum lehet a könyvajánlók tekintetében, hogy egyáltalán nem léptem ki a komfort-zónámból és teljesen biztosra mentem. Csak olyan könyveket, regényeket olvastam, amikben előre tudtam, hogy nem fogok csalódni.

Márciusban is készültem egy Tag-es bejegyzéssel, és volt két “elmélkedésem” is. Nem épp önzetlenségből elárultam, hogy milyen ajándékokkal lephetsz meg egy könyvmolyt. Persze könyvön kívül. De abban is próbáltam a segítségetekre lenni, hogy melyek azok a programok, amikkel akár számítógépen tudtok elektronikus könyveket olvasni.

beszNem meglepő módon ebben a hónapban sem gyarapodott jelentősen a könyvespolcom. Összesen három könyvet vettem, amiből Victoria Green regényét el is olvastam. Elárulom, hogy a következő könyvajánlót a Szív-hangokról fogom írni.

Javában zajlik a III. Magyar-Könyvek Viadala, amit én is folyamatosan nyomon követek. Ennek örömére úgy döntöttem, hogy megpróbálok még nagyobb hangsúlyt fektetni a magyar szerzők műveire. Egyszóval, áprilisban nem olvasok mást, csak magyar írók regényeit.

Röviden ennyi történt márciusban.

Ha tetszett a bejegyzés, és hasznosnak tartod oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel, de akár követhetsz is a fenti “Kövesd a blogot” gomb megnyomásával.

Follow my blog with Bloglovin

Havi összefoglaló – Március, 2016” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Mit nem adtam volna egy megfázásért 🙂 Nekem mindkét vállamban ízületi gyulladás lett még februárban, két hétig nyeltem a fájdalomcsillapítót, mint a kacsa, az is eredmény volt, amikor már ökölbe tudtam szorítani a kezem. Most már egy hete vezetni is tudok, teregetni, meg ilyenek, szóval, ha lassan is, de javul. A tizennégy bejegyzés jó sok 🙂 Új könyv írása?

    • Igazság szerint nem is a megfázás volt a nagyobb gond, hanem az azt követő levertség. Utáltam, de már kezdek magamhoz térni. Új könyv. Igen, az van, csak még megy a vacilálás, hogy mi legyen vele. De erről majd inkább személyesen. Van terved Április 23-ra? Behajtanám a kávémat, persze csak ha ráérsz.

Vélemény, hozzászólás?

