Könyvajánló – Bleeding Bride: A téboly kertje

covers_380184Kiadó: Underground Kiadó, 2015

Oldalak száma: 216 oldal

“Sikolya szólított, a lelke csalogatott ide. A múltadnak ma vége.

Szeretnék halott lenni. A kertedben saját véremmel festeni. Elegem van.
Az önsanyargatás sosem lesz megoldás. Menned kellene, míg megteheted.
Kihez beszélsz leveledben, hová tűnsz, mikor feljön a nap? Istenem, nem teheted ezt velem, fedd fel magad!
Miért kell mindent megnehezítened, mi oly könnyű lehetne?
Ki kell zárnom mindent a lelkemből, de a soraid nélkül már nem vagyok önmagam.
Kértem, hogy menekülj, helyette visszavágytál a pokol ölelésébe.
Nem kereshetem tovább holmi mesékben a megoldást. Ebből már nem kaphatok választ.
Nem sejtetted, hogy bár mögötted lépkedtem, mindig előtted jártam.

A homokszemek pörögnek. Indulnod kell, mert lassan késő lesz…”

Vigyázat!!! Kiléptem a komfortzónámból! Akár ez is lehetne a címe a mai könyvajánlómnak.Igazság szerint egyre jobban nem értem magam, pedig nem vagyok már mai csirke. Aki ismer, vagy rendszeresen a blogra látogat tudja, hogy ritkán olvasok olyan regényeket, amikben nem jelenik meg a romantika, vagy nem happy end-el végződik. Csak azt nem tudom, hogy miért van ez így. Bleeding Bride A téboly kertje című regénye KRIMI!. Jó tudom, hogy ez a Molyon a 48. legsikeresebb romantikus regény, de ez akkor is krimi. Ami viszont meglepő, hogy én mégis élveztem minden sorát!!! Na ezért nem értem az olvasási szokásaimat. Talán eljött az ideje, talán még nem késő és változtathatok rajta. De az is lehet, hogy elteltem a rózsaszín történetekkel, a fantasztikus lényekkel és egy kis felfrissülésre van szükségem.
Nem ismerem az írónőt, de pár komment erejéig összefutottunk már a Molyon. Tetszettek a hozzászólásai és megfogott a stílusa. Idővel azt is megtudtam, hogy regényei jelentek meg. Be kell valljam nagyon kíváncsi voltam, vajon csak mint olvasó, vagy mint író is képes könnyedén fogalmazni. Nem csalódtam. Iszonyat jó mondatokat kaptam.

Én azoknak az olvasóknak a táborába tartozom, akik szeretik a kerek mondatokat. Na persze nem azt ami, hat-nyolc összetett mondatból áll, hanem a szépen összeszedett gondolatokat.

Halálom, amikor egy regény nem áll másból, mint két-három szavas mondatoktól. Azoknál még a 9 éves gyerekem is jobbakat ír.
De, hogy visszakanyarodjak B.B-hez és A téboly kertjéhez, azt kell mondjam, hogy nagyjából azt kaptam stílusban, amit vártam. És talán ezért is élveztem annyira magát az olvasást, holott nem vagyok egy nagy krimirajongó.

“Mosolyogva tolta a lány elé a vaskos papírköteget, ami tartalmazta a bérleti szerződést, a lakás pontos rajzát, az udvar használati jogát és – Emma szerint – a WC öblítésének kézikönyvét is.”

A téboly kertje szórakoztató és lebilincselő. A Sötétség Lovagjának köszönhetően pedig kellően sötét és hátborzongató. A leveleket olvasva szabályosan a hideg futkosott a hátamon, mégsem tudtam elszakadni a történettől. Igazi bomlott elmét alkotott Bleeding Bride.

Black cats are being overlooked in favour of more selfiegenic ones.Bár elsőre könnyed olvasmánynak tűnik, voltak részek, amik gondot okoztak. Ahhoz, hogy a Sötétség Lovagjának leveleit megértsem, nem volt elég egyszer elolvasnom. Szinte minden levelet kétszer olvastam el. Mégis egy idő után azon kaptam magam, hogy kimondottan várom ezeket az elsőre zagyvaságnak tűnő leveleket. Érdekelt, vajon milyen újabb meglepetést tartogat számunkra? Vajon mi köze van Emmához? Mit akar Krisztiántól? Egyáltalán ki Ő és hol rejtőzik? Miért jár előttünk mindig egy lépéssel?

Nagyon jók voltak a karakterek. Mindegyik szereplő egy alaposan átgondolt és kidolgozott személyiség. És mindegyikük egy olyan ördögi terv része, ami csak az utolsó oldalakon áll össze egy kerek egésszé. Bár ebben sem vagyok olyan biztos.

fantasy_girl_face_blue_hair-t2Mióta elolvastam A téboly kertjét,többször is azon kaptam magam, hogy töprengek. Vajon tényleg ez történt? Tényleg úgy van, ahogy gondolom. Vajon ő volt a Sötétség Lovagja… Egyszerűen nem ereszt a történet és lassan ott tartok, hogy újra leveszem a polcról és nekiállok ismét betűről, betűre.

“Tartozom egy vallomással: már azt sem tudom, amiben tegnap biztos voltam”

 

Egy dologra szeretném azoknak a  figyelmét felhívni, akik szeretnék elolvasni a könyvet. Ne olvassátok tömegközlekedésen, hacsak nem a végállomáson szeretnétek leszállni. Én sajnos annyira belemerültem az olvasásba, hogy elmulasztottam a megállómat. A szomszéd faluban tértem magamhoz és még az utolsó pillanatban sikerült leugranom a buszról. Megjegyzem nem ez volt az első eset, hogy egy könyv miatt rossz helyen szálltam le. Bár most legalább nem rossz buszra szálltam Minden esetre ez is bizonyítja, hogy érdekes sztoriról van szó.

Az még feltétlen meg kell említenem nektek, hogy Bleeding Bride A téboly kertje című regényét jelölték a III. Magyar Könyvek Viadalán, Az év legszebb könyvborítója kategóriában. A szavazás azóta lezárult és szoros versenyben második helyen végzett. Ez már csak azért is hatalmas eredmény, mert A téboly kertjét nem övezte hatalmas reklámkampány és csupán 46 szavazattal előzte meg A Rudnay-gyilkosságok című regény.

Olvassátok el Bleeding Bride regényét! Nem fogjátok megbánni.

Ha tetszett a bejegyzés oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel, de akár követhetsz is a fenti “Kövesd a blogot” gomb megnyomásával.

Follow my blog with Bloglovin

 

Vélemény, hozzászólás?

