Diana a Paradicsomban – Avagy a XXIII. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál

20140428_BGA0764Idén könyörtelen és hajthatatlan voltam. Most lesz a születésnapom és semmi mást nem kértem a családtól, csak hadd mehessek el a Könyvfesztiválra. Minden klappolt a hetek óta tartó szervezkedésnek köszönhetően. Végre én is ott találtam magam a könyvek tengerében.

Pár órája értem haza fáradtan, de könyvekkel felpakolva és élményekkel gazdagon. Hosszúra sikerült a nap, de megérte.

Még délelőtt odaértem a Könyvmolyképző Kiadó standjához, így dedikáltathattam A Rudnay gyilkosságokat Böszörményi Gyulával, aki végtelenül kedves és szimpatikus volt. Ahogy én láttam, mindenkihez volt pár kedves szava.

Állatsimogatás ugyan nem volt, de Becca Prior-t, A tanítvány íróját meg lehetett simogatni. Betty Foresterrel arra jártunk és egy ilyen alkalmat persze, hogy nem szalasztunk el. Simogattunk, dedikáltattunk, vásároltunk.

Személyesen is találkozhattam Gerda Green-el, akinek A Fenevadak Erdélyben című regényéről nem olyan rég ajánlót hoztam nektek. A Kék macska egyik dedikált példányát kaptam tőle ajándékba. Köszönöm.

Az idei Könyvfesztivál mérlege három dedikált regény, összesen 11 új szerzemény, amik között nincs benne az előrendelt Outlander 3 és az Itt vagyok, amiket hétfőn kapok meg. Ezek mellett rengeteg könyvjelzőt gyűjtöttem be, amiknek a felkutatását Alinának köszönhetem, aki egy tündér. Gazdagabb lettem még jó pár kitűzővel, egy zsákbamacskával, tollal és mindenféle jóval.

De ami a legjobb és a legnagyobb élmény volt, hogy végre személyesen találkozhattam könyves barátnőimmel. Ők azok, akikkel már nem is tudom mióta tartozunk ugyan abba a könyvklubba, de személyesen csak ma találkoztunk először. Mégis felejthetetlen órákat töltöttem Veletek:Andi, Anna, Betty, Kata, Teri, Vivi, Zsanka, Jövőre ugyan itt!

13082731_1151187184926169_7205768782070385913_n

Reklámok

Diana a Paradicsomban – Avagy a XXIII. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Szia Ildi! Nagyon jó volt, nagyon elfáradtam, és majdnem lekéstem visszafelé a vonatomat, de megérte. Hatalmas élmény volt. Bár a család részéről nem kevés szervezést igényelt, hogy aznapra ne legyen semmi dolgom.

  2. Szia Dia!!
    Jövőre nagyon szeretnék ott lenni én is!!!
    Ma még az idő is neked kedvez! Olvasós, forró csokizós, pokróc alá bújós!!!
    Remélem a skacok hagynak egy kicsit ejtőzni!!!
    További szép napot!!!

    • Szia Ildi! Sajnos ma már nem voltam kint. Nem BP-i vagyok, így kicsit luxus lett volna két napot ott tölteni, de így is megérte. Ma délután lesz a pokróc alá vackolódos olvasás. Szép napot!

Vélemény, hozzászólás?

