Könyvajánló – Anne L. Green: Eltitkolt múlt

covers_382418Kiadó: Álomgyár Kiadó, 2016

Oldalak száma: 408 oldal

Könyvpéldány: Nyomtatott, dedikált

Megszelídülhet egy vérbeli szívtipró?

„Alexander Cross vagyok, egy veszedelmes és vakmerő csábító, a határtalan gyönyörök legfőbb rajongója. Az erotikus hódításaimat hobbinak tekintem, a kapcsolataimból kizárok minden lehetséges érzelmi kötődést, életem elsődleges célja újabb és újabb nő meghódítása. Szándékaimat sosem titkoltam, éppen ezért nem is értem, mit esznek rajtam olyan nagyon a nők? Tényleg ennyit jelentene a külső? Az előkelőség? A gazdagság? A szép szavak? A szemtelenség valóban lefegyverző lenne? Vagy talán csak a rossz, a bűn, a gonoszság izgalma csalogatja őket?”

De mi történik, ha egy ilyen férfi beleun az addigi egyhangú, felszínes és érzelemmentes életébe és önmaga elszámoltatása közepette véletlenül elüti azt a nőt, aki életében először másképp tekint rá?
Amikor Alex belenéz szépséges áldozata kék szemeibe, minden megváltozik, függővé válik. Megtapasztalja, milyen szeretni, gondoskodni és szeretve lenni. Idővel ráébred azonban, hogy Lexie nem az a nő, akinek hitte, múltja tele van szenvedéssel, titkokkal és fájdalmas rejtélyekkel, ám addigra már késő: elnyeli őt a mély, őszinte érzelem, amit a lány iránt táplál.

Vajon a múlt sötét titkai engedik a fiatal szerelmeseket új életet kezdeni?

Akár úgy is kezdhetném, hogy Mr. Crossnak és nekem igen komoly múltunk van. Na persze nem én vagyok az a bizonyos eltitkolt múlt, de körülbelül azóta várom ezt a regényt, amióta Anne L. Green első történetét, A remény hajnalát olvastam. Az megvan nektek, hogy még egy év sem telt el Anne első regénye óta? Ugye, hogy nem is rohan annyira az idő, csak nem mindegy honnan nézzük.

Hogy ne tereljem el mindenki figyelmét, ez már Anne harmadik regénye és ahogy említettem, ezt vártam a legjobban.

Tavaly ezt írtam A remény hajnalának könyvajánlójában: “Talán furcsa, de nekem a legszimpatikusabb szereplők mégsem ők, hanem Alex, pedig csupán egy-egy villanása volt a regényben.” Lényeg a lényeg, nagy várakozásokkal néztem a regény elébe. 

Még el sem kezdtem olvasni, amikor egyik meglepetés követte a másikat. Meglepődtem, amikor a gyerkőceim hazaértek a csomaggal. Őket érte az a “megtiszteltetés”, hogy dolgozó édesanyjuk helyett elcaplathattak a könyvekért. Itt jegyzem meg, hogy baromi jó lenne, ha a posta nem 16:00-ig lenne nyitva, illetve ha a csomagokat nem csupán 15:30-ig lehetne átvenni, mert én ezekben az időpontokban dolgozó nő lévén, dolgozom 🙂 De a legfontosabb: a csomag megérkezett és meglepően vaskosnak tűnt. Oké, két könyvet rendeltem a nyereményjáték miatt, de akkor sem számítottam ekkora terjedelemre. Akik olvasták az előző két regényt egyetértenek abban, hogy sajnos igencsak vékonyka lapra, induri-pinduri betűkkel nyomtatták. Köszönöm a kiadónak, hogy megszívlelték az olvasók észrevételeit és az Eltitkolt múltat már vastag papírra és olvasható betűkkel adták ki. Sokkal élvezhetőbb úgy az olvasás, ha nem azért teszek félre egy könyvet, mert a picurka betűk már összefolynak a szemem előtt, hanem azért, mert már hajnali négy óra van és a fáradtságtól kocsányon lógnak a szemeim. 

DSC_0001

Egyszóval kaptam egy nagyon szépen kivitelezett regény. Egy sokat ígérő borító, egy vaskos könyv, izgalmasnak és veszélyesnek tűnő főszereplő. Több nem is kell ahhoz, hogy a kedvenc fotelembe vackolódva elkezdjek olvasni. 

“Amíg meg nem ismertem, nem hittem a boldog egymásra találásban, a szerelemben. Abban a titokzatos jelenségben , ami éppen olyan misztikus, megfoghatatlan, mint a születés és halál.”

Sok dologban hasonlít, de el is tér az Eltitkolt múlt A.L.G. előző regényeitől. Most is több szemszögből ismerhettem meg a történetet. Mindig elmondom nektek, hogy ez engem egyáltalán nem zavar, sőt talán jobban is élvezem, mint amikor egy történetet végig  egy szereplő szemével láthatok. Így legalább pontosan tudom, hogy kit mi vezérel, vagy mit miért tesz. Imádok belelátni a szereplők fejébe. Ja és biztos nem fog az író még nyolcvanhat bőrt lehúzni az olvasóról azzal, hogy évente kiadja ugyanazt a történetet, csak a másik szereplő szemszögéből. Pedig mekkora divat ez mostanában. Brrrr…

A másik amiben nagyon hasonlít az előző regényekhez, az a karakterekMakacs, szenvedélyes, erős emberek egytől egyig. És most nem 7695d57a56fa53bb8709bd5ec037d05bcsupán a két főszereplőre gondoltam. Örültem Alex karakterének. Végre nem egy újabb ellenállhatatlan “ki, ha nem én” macsót kaptam, hanem egy szimpatikus pasit.

Anne egyébként elsütötte az Alex & Alexandra poént is. Mindezt úgy tette, hogy ő maga is beleírta a regénybe. Ezen még másnap is jókat mosolyogtam. 

Alexandra kellően titokzatos ahhoz, hogy érdekes legyen. A múltja teljesen mást tartogatott számomra, mint amire készültem. Nagyon meglepődtem, amikor megtudtam, hogy ki is ő valójában

De, ha már a szereplőknél tartunk, muszáj megemlítenek nektek, hogy most Mat és Amy sokkal szimpatikusabb arcukat mutatták, mint az első regényben. Igaz, hogy nem szívesen hasonlítok egy-egy regényt egymáshoz, de valahol ennek a két regénynek a párosai mégiscsak egy egészet alkotnak. Együtt kerek az ő történetük. De ez ne vegye el annak a kedvét aki a másik regényt nem olvasta, mert az Eltitkolt múlt önmagában is megállja a helyét. 

“– Nagy gáz van – úgy hadart, hogy alig értettem –, nyakig úszom a vízben, ide tudnátok jönni?
– Milyen vízben? – értetlenkedtem.
– A magzatvízben – üvöltötte kétségbeesve. – Gyere már, te szerencsétlen! Szülni fogunk, nem érted!? – ordított pánikba esve .”

aa2d912f8f20f7ec7ef0b36c19e2c7f8Mindegyik főszereplő nagyon pozitív és nagyon-nagyon szerethető. Kellően zűrös háttérrel rendelkeznek, de együtt képesek túllendülni a problémákon. Nem is tudok rosszat mondani róluk. Izgalmas és szenvedélyes a történetük amit az írónő nem kevés akció dús jelenettel körített. Aident pedig meg tudnám zabálni.

Nem csalódtam. A romantikát kedvelőknek biztosan nem fog csalódást okozni.

“A boldogság egy szívverésnyi idő csupán, amely a végtelenségig is tarthat. Néha lelassul a világ, és kettőnk szív dobbanását összeköti a szerelem, egymáshoz forrasztja az örökkévalóság”

Gratulálok Annenak az izgalmas regényhez, valamint a kiadónak a megújult külsőhöz. 

Végül ne feledjétek, hogy az aktuális nyereményjátékon az Eltitkolt múlt egyik Anne L. Green által dedikált példányát nyerhetitek meg. 

Nyereményjáték

Ha tetszett a bejegyzés oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel, de akár követhetsz is a fenti “Kövesd a blogot” gomb megnyomásával.

Follow my blog with Bloglovin

Könyvajánló – Anne L. Green: Eltitkolt múlt” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

