Könyvajánló: C.J.Roberts – Epilógus (A sötét páros #3)

covers_364713Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó, 2015

Oldalak száma: 232 oldal

Azért írom ezt, mert könyörögtél érte. Tudod, mennyire imádom a könyörgést. Sőt, valószínűleg túl sokat tudsz és túl jól. Ki is vagyok én? Próbálok rájönni. Gyermekként prosti voltam, serdülő fejjel gyilkos, férfinak pedig szörnyeteg. Én vagyok az, aki elrabolta Livvie-t. Én vagyok az, akibe szerelmes. Szerelmes belém. Elég beteg, mi? Persze, a történetünk többről szól, mint amennyit néhány rövid mondat felölelhet, de képtelen vagyok ítélkezni az akkori viselkedésem felett. Te már úgyis megtetted. Azért olvasod most ezt, mert érdekel a sztori többi része. Tudni akarod, mi történt azon a forró nyári éjszakán 2010-ben, amikor a Paseóban találkoztam Livvie-vel. Azon az éjszakán megint a feje tetejére állt az életem. Nem pont úgy történt, ahogy Livvie mesélte. Kesztyűs kézzel bánt velem, amikor előadta a történetünket. Az igazság sokkal… összetettebb.

Egyáltalán nem volt hiányérzetem, amikor befejeztem a Sötét páros trilógia második részét. Ugyan Calebnek továbbra sem tudtam teljesen megbocsájtani a tetteit, mégis valamennyire megkedveltem. Nagyon megosztó személyiség. Mégsem tudtam kiverni a fejemből. Folyamatosan hiányérzetem volt vele kapcsolatban. Illetve kíváncsi voltam, vajon mennyire képes levetkőzni régi önmagát és beilleszkedni a normális emberek hétköznapi világába.

Két hónap telt el azóta, hogy befejeztem a Megigézve a sötétbent. Szükségem volt egy kis szünetre és lelki felüdülésre ahhoz, hogy belefogjak az Epilógusba. Azt hiszem jól döntöttem. Talán most nyitottabban álltam Calebhez, mintha egyből elolvastam volna az ő gondolatait. Mert, hogy ez Caleb könyve, ahhoz semmi kétség. Az ő szemével látok mindent. Olvasom a gondolatait, általa ismerhetem meg Sophiát és a lány barátait.

“Végre megtelt, sőt túlcsordult a bennem lakozó üresség.”

C.J.Rberts nagyon jól alkotta meg az Epilógust. Nem egyszer azon kaptam magam, hogy képes voltam elfelejteni Caleb múltbeli tetteit. Valószínű, ha a regény során nem hozza többször is szóba a múltat, meg is feledkezem róla. A regény tökéletes lezárása a sorozatnak. A közvetlen hangnem, ahogy többször is megszólítja az olvasót, ahogy cinkosan rám kacsint, mind mind azt az érzetet keltetett, hogy Caleb hozzám beszél.

Akár azt is mondhatnám, hogy úgy tűnt, mintha Caleb és Livvie teljesen hétköznapi fiatal pár lennének. Persze nem azok, hiszen a múlt eseményeinek hatásai időről időre felütik a fejüket. És bármennyire szeretnénk is, ez valamennyire rányomja főhőseink életére a bélyegét.

“Megbökte a szemöldökömön díszelgő tapaszt, amitől felszisszentem.
– Baszki, Baba! Ez fájt. – Heti néhányszor eljártam a terembe öklözni. Többnyire Fernando ellen harcoltam, de olykor mások is jöttek. Néhányan közülük kiváló beszélgetőpartnernek
bizonyultak, amíg a meccsek, a harcstílusok és a táplálkozás témakörén belül maradtunk. Egyszer még kísértést is éreztem, hogy megkóstoljak egy fehérjeturmixot.
– Ja, és az nem fájt, amikor az a fickó pofán rúgott? – kérdezte Livvie, miközben ökölbe szorította kezét, a szeme sarka felé tolta, és előrebiggyesztette az alsó ajkát.
– Nyafogó pisisnek nézel? – álltam fel, és rámeresztettem a szememet.
Livvie hátrahajtotta a fejét, hogy a szemembe nézzen. – Bátor szöveg egy ilyen kislánytól.
– Nem félek tőled. Bármikor sebtapaszon böklek – düllesztette ki kerek mellét.”

Ha kedvencet kellene választanom a három regény közül, akkor az Epilógust választanám. Akinek valamennyire tetszett az első két kötet, annak ezt a regényt el kell olvasnia.

Olvassátok!

A sorozat részei:

Clipboard02

Ha tetszett a bejegyzés oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel, de akár követhetsz is a fenti “Kövesd a blogot” gomb megnyomásával.

Follow my blog with Bloglovin

Vélemény, hozzászólás?

