Győrbe jönnek az Álomgyár angyalai

honlapra2Május 18.-án író-olvasó találkozóra megyek a győri Libribe. Örültem, amikor olvastam a felhívást, hogy végre vidékre is kezdenek ellátogatni az írók. Elvégre nem csak Budapesten élnek olvasók, vagy rajongók, hanem az ország minden részén. Ami még ennél is jobb, hogy nem egy, hanem mindjárt három írónővel is megismerkedhetünk személyesen. Kérdezhetünk, faggatózhatunk, dedikáltathatunk, fotózkodhatunk. Bár én eddig Borsa Brown és R. Kelényi Angelika regényeit nem olvastam, de kíváncsian várom a velük való találkozást is, ahogy Anne L. Greenhez is biztos lesznek kérdéseim.

Apropó, kérdések. Hanem tudsz eljönni, de lelkes rajongója vagy az Álomgyár három angyalának, én nagyon szívesen tolmácsolom feléjük a kérdésedet. Ehhez nem kell mást tenned, mint itt hozzászólásban, vagy a facebookon megírnod nekem.

Az író-olvasó találkozó pontos időpontja: 2016, május 18. 17:00

Helyszín: Interspar Líra Könyváruház, 9021 Győr , Fehérvári út 3.

Én már szabaddá tettem a szerda délutánomat és ott a helyem. A kérdéseim is gyűlnek rendesen. Remélem izgalmasan fog telni a találkozó, amiről persze hozom majd nektek a beszámolót is.

 

Győrbe jönnek az Álomgyár angyalai” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Március helyett nem májust akartál írni véletlenül? Mivel március 18-a már régen elmúlt. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

