Angyali találkozás

indexEz most még nem az a poszt, amire eredetileg készültem és amit bizonyára sokan vártatok. Igen, ott voltam tegnap az Álomgyár írónőinek író-olvasó találkozóján és őszintén mondhatom, hogy remek beszélgetésben volt részem. Hogy miért nem mondom most el nektek, mit árult el Anne L. Green, Borsa Brown és R. Kelényi Angelika? Azért, mert abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy sikerült hanganyagként rögzítenem az író-olvasó találkozót, és az egész kérdezz-felelek posztot jövő hét elején hozom nektek. Ebből, ha nem is mindent, de sokat megtudhattok majd az Angyalokról. De, hogy addig se unatkozzatok, elmesélem milyen élményekkel lettem gazdagabb az Álomgyár kiadó és a hölgyek jóvoltából.

Senki előtt sem titok, hogy Győr közelében lakom és Győrben dolgozom. Szóval nem okozott különösen nagy szervezést, hogy úgy alakítsam a szerdai programom, hogy lehetővé tegye a találkozást. Napok óta izgatottan készültem. Összeírtam a kérdéseket, bele-bele olvastam a könyveimbe, átnéztem az Anne L. Greennel készített interjút.

Ahogy közeledett a szerda, egyre idegesebb lettem. Persze voltam már nem egy, nem kettő dedikáláson, de olyankor odamentem, egy kérdés, egy válasz, író aláír, jöhet a következő. A mostani író-olvasó találkozó azonban teljesen más volt. Tudtam, hogy a kiadó és az írónők is kötetlen beszélgetésre készülnek. És itt a hangsúly a beszélgetésen van. Amolyan mini interjúk, ahol kérdezgethet a bátor, ám megszeppent olvasó.

Több interjút is készítettem az elmúlt időszakban, de élőt, egyet sem. Azért valljuk be őszintén! Hányszor adódik alkalom, hogy egyszerre három olyan írónővel találkozzon az ember lánya, akik folyamatosan vezetik az itthoni sikerlistákat. Ráadásul kérdezhet is? Szóval nagyon izgultam, ideges voltam, de rettenetesen örültem a ritka alkalomnak.

Jóval korábban érkeztem a győri Interspar-ban lévő Líra könyvesboltba. Eleinte csak pár ember lézengett az üzletben, majd ahogy közeledett a kezdés időpontja, egyre többen lettünk. Jól lehetett látni, hogy kik azok, akik az író-olvasó találkozóra jöttek. Izgatottan beszélgettek az írónők könyveiről, hogy melyiket szeretnék dedikáltatni, hogy vajon milyen is lesz a személyes találkozás.

Amikor végre megérkeztek az írónők, az addig csendes könyvesbolt egyből felpezsdült. Talán egy méhkashoz tudnám hasonlítani. Az eladók ugrottak, hogy elég helyet csináljanak, a kiadó munkatársai székeket rendezgettek, az írónők pedig ismeretlen ismerősként üdvözölték az olvasóikat. Kicsit megszeppenve léptem én is oda Annehoz bemutatkozásra nyújtva a kezem. Körülbelül eddig tartott a lányos zavarom, mert annyira közvetlen és barátságos volt. Majdnem olyan volt, mintha két régi ismerős találkozott volna újra.

Angelika, Borsa és Anne az egész találkozó alatt szenzációsan aranyosak voltak. Mosolyogtak, nevettek, minden kérdésünkre válaszoltak.  A válaszok sem merültek ki egy-két szavas mondatokban. Egy percig sem éreztem azt, hogy ők ne élvezték volna a találkozót, vagy akár azt, hogy ez valami kényszer lenne számukra.

Bő negyvenöt percig faggattuk az angyalokat kritikákról, karakterekről, írásról. Ezután Gönczi Péter, az Álomgyár kiadó vezetője összeterelte a népet egy közös fotóhoz. Látjátok, mennyire vidám rajta mindenki? Ilyen jó hangulatban telt az egész találkozó.

13263927_503382499786867_6513020382219801027_n

A közös fotó után mindenki dedikáltathatta a könyveit, de akár kissebb beszélgetést is folytathatott az Angyalokkal. Persze sorban készültek a mosolygósnál mosolygósabb képek.

Már csak ezért is imádom ezeket az eseményeket. Kár, hogy ritkán adódik rá lehetőségem.

Széles vigyorral és rengeteg élménnyel tértem haza. A fiam meg is jegyezte, hogy biztos jó buli volt és a következőre ő is elkísér.

Az Álomgyár három mosolygós Angyala május 26.-án érkezik Szegedre. Ha teheted menj el rá! Hidd el, ritka élményben lesz részed, ha részt veszel az eseményen.

És ne felejtsétek! Hamarosan én is érkezem az interjúval.

 

Ha tetszett a bejegyzés oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel, de akár követhetsz is a fenti “Kövesd a blogot” gomb megnyomásával.

Follow my blog with Bloglovin

Reklámok

Angyali találkozás” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Szia

    Hiàba kilomèterektől tőled, de ugyanolyan làzas ,izgalmas kèszülődèssel vàrtuk a talàlkozót mint te .Ès mint leirtad nagyon kedvesek ,baràtsàgosak voltak az irónők .Úgy köszöntek be megèrkezèsükkor minta húsz ève ismertèk volna a tàrsasàgot .Ez nagyon pozitivan hatott ràm .,rànk .Ès a kötetlen beszèlgetèshez nagyon jó indittatàs volt ahogy kèrdeztèl,amit kèrdeztèl .Te voltàl az alap és adtad a bàtorsàgot a többieknek ,köszönjük Neked !Tovàbbi szèp napot !

    Izgalmasan vàrom a hanganyagod is

    • Szia Tünde! Örülök, hogy nem csak én éreztem így, hanem Ti is. Nagyon jó volt és reméljük lesz még alkalom Győrben üdvözölni az angyalokat. Kellemes napot!

Vélemény, hozzászólás?

