Könyvajánló – Kylie Scott: Lick – Taktus (Stage Dive #1)

covers_367428Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó, 2015

Oldalak száma: 384 oldal

Az ébredést Las Vegasban nem éppen így képzelte
Evelyn Thomas úgy tervezte, hogy hatalmas bulival ünnepeli a 21. születésnapját Las Vegasban. Őrült nagy bulival. De a legvadabb álmaiban sem jutott volna eszébe, hogy másnap reggel a fürdőszoba padlóján ébred, élete legdurvább másnaposságával, mellette egy kimondhatatlanul vonzó, félmeztelen, tetovált férfi, és az ujján gyűrű, amelyben akkora gyémánt van, hogy King Kong is elismerően csettintene. Bár emlékezne rá, hogyan jutott el ide!

Határozottan azt vallom, hogy vannak könyvek, amik nem mindegy, hogy mikor találnak rá az ember lányára. Ez esetben rám. A Lick pontosan ilyen regény. Ha igazán elmélkedős kedvemben kapott volna el, akkor nagyon valószínű, hogy bele sem kezdek, de most egy könnyed történetre  vágytam. Olyanra, ami nem borít ki igazán, nem kell különösen megerőltetnem a szürkeállományt, mégis kellemesen eltölthetek vele pár órát.

Többször szembejött már velem a borító. Ha igazán őszinte akarok lenni, be kell valljam, hogy minden egyes alkalommal, amikor a KMK oldalán rendelgettem, meg-megremegett az ujjam, de valahogy mindig volt a kínálatban érdekesebb regény, mint a Taktus. Végül engem is elért, ha nem is a végzet, de Kylie Scott keze és kikölcsönöztem a regényt. Kicsit több, mint egy nap alatt ki is végeztem Evelyn és David történetét, ami nem sokban tért el a hasonló rockzenész-nem cicababa, rossz fiú – jó kislány  stílusú regényektől.

“Én azt szerettem, ha kezemben van a gyeplő, és ha szépen, az előre lefektetett tervek szerint haladhatok. Nem szerettem amiatt aggódni, amin nem tudok változtatni, és inkább mindig határozottan arra koncentráltam, amit én irányíthatok.”

Ők ketten nem is különbözhetnének egymástól jobban. Az élete szinte minden percét megtervező szókimondó egyetemista lány és a híres, macsó, de érzékeny rockzenész. Mégis tökéletesen kiegészítik egymást.

Hogy azt akarom-e ezzel mondani, miszerint klisés lenne a történet. Igen az. Nem kicsit, ahogy meglehetősen kiszámítható a vége is. Engem mégis megvett kilóra. Ezért mondtam az elején, hogy nem mindegy mikor kerül kezembe egy könnyed kikapcsolódást ígérő regény. Szinte kivétel nélkül megkedveltem a szereplőket. Olyannyira, hogy a júniusban megjelenő folytatást, ami a Play – Futam címet viseli, elő is rendeltem.
Az, hogy a Lick egy sorozat első része, ne riasszon el benneteket. A Stage Dive sorozat erőssége, hogy minden egyes részben az együttes más-más tagja lesz a főszereplő. És reméljük, ahogy a mostani, úgy a következő rész sem függővéggel fog zárulni. Egyébként a második rész főszereplője Mal lesz, aki a sorozat bevezető részének talán az egyik legkedveltebb mellékszereplője volt.
“– Kiskiflizünk. Egy ideig akkor éjjel is ezt csináltuk. Amíg rosszul nem lettél.
– Kiskifliben feküdtünk?
– Bezony – mondta. – A memóriarehabilitációs eljárás második lépése. A kiskiflizés. Most pedig aludj!
– De alig egy órája ébredtem!
Az arcát a hajamba temette, és a biztonság kedvéért még az egyik lábát is átvetette rajtam. Mozdulni sem tudtam.
– Így jártál. Én viszont fáradt vagyok, és kiskiflizésre vágyom. Veled. Különben meg, tartozol nekem. Úgyhogy most kiskiflizünk, és kész!
– Értettem.”
Azt azért még meg kell jegyeznem, hogy szexjelenetekben és káromkodásban dúskál a regény. Ezért nem ajánlanám a tizenéves korosztálynak.

Ha tetszett a cikk, megköszönöm, ha megosztod és csatlakozol a facebook oldalam kedvelőihez. Itt találod: klikk. Ha tovább olvasgatnál, nézd meg az oldalsávban a kategóriákat, vagy keresgélj a régi bejegyzések között, hátha ott is találsz valamit, ami felkelti a figyelmedet.

Follow my blog with Bloglovin

Vélemény, hozzászólás?

