Könyves mütymürütty – Avagy mit nekem Carrie Bradshow cipői

Clipboard01“Olyanok neked a könyvek, mint Carrie Bradshownak a cipői. Soha nem elég belőlük.”

Ezt nem én találtam ki, hanem egy kolléganőm mondta a minap. Hozzá tartozik, hogy tegnap délelőtt az íróasztalom felett repkedtem legalább két méterrel. Történt ugyanis, hogy két regényt is nyertem pár nap leforgása alatt. Tudnotok kell, hogy általában elkerül a szerencse, és talán pont emiatt, minden reménykedés nélkül szoktam különböző könyves játékokon részt venni. Lottózni sem lottózom, de talán majd ezek után…

De nem csak a könyveket imádom, hanem mindent, ami hozzájuk tartozik.
Ti már rég tudjátok, hogy imádom a mütyüröket, a szép dolgokat. Lépten nyomon kutatom, keresem, vagy egyszerűen csak belebotlok ezekbe a gyönyörűségekbe, és igazán nagy önuralomról teszek tanúságok, amikor megpróbálom visszafogni magam, hogy ne öleljem az összeset a keblemre. Pedig mennyire szeretném…

bogre konyv meg kellPersze időről időre akadnak olyanok, amiknek egyáltalán nem tudok, vagy nem akarok ellenállni. Ezek közé tartozik Jane Austin Büszkeség és balítélet című regény jubileumi kollekció egy-egy darabja. Az idézetes bögrék, illetve a regény könyvjelzővel igazán bájosan mutatnak egymás mellett. A bögréből egyébként négy változat készült, és az lenne a legszebb, ha mind egymás mellett sorakozna. Álom, édes álom… Idővel azért egyet mindenképpen beszerzek magamnak.

20150509_120733Már említettem nektek, hogy imádom a könyvjelzőket. Gyakran keresgélek és kutatok egy-egy ötlet után a neten. Kézműves, valamint hobbi és, rövidáruboltokban nagyon aranyos fityegőket, szalagokat és kapcsokat lehet találni, amikkel a saját egyedi könyvjelzőinket is elkészíthetjük. A mostani kedvenceimet látjátok a képeken, amikhez hasonlóakat megpróbálok majd mókulászni a szabim szabad perceiben. Ha sikerül egy szebb darab és vállalható lesz közönség előtt is, akkor majd megosztom veletek a képeket.

Mosiso-Slim-Fit-Retro-Kindle-Paperwhite-Case-BrownRendszeresen használom az ebookomat, ami nagyon jó szolgálatot tesz utazás közben. Én azok közé tartozom, akik hálásak ezért a nagyon okos találmányért. Ettől függetlenül imádom a hagyományos, nyomtatott könyveket és biztos vagyok benne, hogy amíg világ a világ, addig semmi nem fogja kiszorítani őket az emberek szívéből. Minden ebook-használó tudja, hogy mennyire fontos egy jó tok ahhoz, hogy ne sérüljön meg az olvasó kijelzője és évekig használhassuk kedvenc kütyünket. Én ezt sajnos a saját káromon tanultam meg. Nem hazudok, amikor azt mondom, hogy szabályosan megsirattam az első olvasómat, amire véletlen ráugrottak a gyerkőcök (szegényt ott felejtettem a fotelba és ez lett a vége). Jó lecke volt számomra. Most egy igazán kemény tokban pihen a Kindle, ami mellesleg még jól is néz ki. Ám a minap ráakadtam az alábbi oldalra, ahol igazi gyönyörűségeket lehet találni. Hát nem csodaszépek? Nekem rettenetesen tetszenek és kívánságlistámon szerepel egy ilyen darab. Drágám, remélem olvasod a bejegyzést? Hmmm…névnap? Kari? Egyéb?

Egyszóval, ha a cipőkkel nem is – azért halkan megjegyzem, egy igazi Manolo Blahnik cipőt nem utasítanék vissza -, könyves mütymürüttyökkel igazán lázba lehet hozni. Hát benneteket?

youve-got-mail-bookstore (1)

Ha tetszett a cikk, megköszönöm, ha megosztod. Ha tovább olvasgatnál, nézd meg az oldalsávban a kategóriákat, vagy keresgélj a régi bejegyzések között, hátha ott is találsz valamit, ami felkelti a figyelmedet.

Follow my blog with Bloglovin

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

