Idézet 2016 #26

Minden héten 1-1 olvasással, vagy könyvekkel kapcsolatos idézetet hozok nektek. Íme az e heti:

“Azért olvasok, hogy ne féljek.
Azért olvasok, hogy otthon legyek.
Azért olvasok, hogy ne legyek otthon.
Én nem tudom, miért olvasok. Csak olvasok.
Én úgy olvasok, mintha engem is olvasnának.
Én azért olvasok, mert egy másik embert keresek.
Én azért olvasok, mert magamat keresem.
Én azért olvasok, hogy megtaláljanak.
Én azért olvasok, mert érdekel a múlt.
Én azért olvasok, mert érdekel a jövő.
Én azért olvasok,mert érdekel a jelen.
Én azért olvasok, mert szeretni akarok.
Én azért olvasok, mert keresek.
… és amikor olvasok, megtalálom. “

Darvasi László: Azért olvasok…

giphy

 

Ha tetszett a cikk, megköszönöm, ha megosztod. Ha tovább olvasgatnál, nézd meg az oldalsávban a kategóriákat, vagy keresgélj a régi bejegyzések között, hátha ott is találsz valamit, ami felkelti a figyelmedet.

Follow my blog with Bloglovin

Idézet 2016 #26” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Szia Dia!
    És tényleg minden meghatározás igaz!
    Itt heverek a szobában az ágyon és ki se teszem a lábam, mégis körbe utaztam már a világot, megismertem rengeteg embert, átéltem olyan szituációkat amiket soha nem szeretnék, sírtam olyan emberek miatt akikkel a való életemben össze sem futnék!!!
    Hát ezért szeretek olvasni!!!
    Kellemes új hetet kívánok!!
    Üdv!!
    Ildikó

Vélemény, hozzászólás?

