A nagy visszatérés – a’la Diana Landry

natalie-reading-is-sexyA heti idézeteket leszámítva nagyon rég hoztam nektek új bejegyzést. Talán megbocsátjátok ezt nekem , hiszen mint tudjátok, épp a Nem felejthetsz el című regényem kiadatásának munkálataival voltam elfoglalva. Röviden összefoglalva a regény elkészült, elektronikus formában már bárki számára elérhető. A kiadó is túl van a nyomtatott verzió tördelésén. Már csak a nyomdán múlik, hogy mikor is vehetitek kézbe a legújabb regényemet.

Egyszó, mint száz, nem ültem a babérjaimon, csak épp időhiányban szenvedtem. Pont emiatt nem volt annyi időm olvasni sem. Egy-egy könnyed regény azért lecsúszott, de sajnos ezekből bejegyzés nem született a blogon. Ettől függetlenül Molyos értékelések készültek az olvasásaimról. Ha érdekel benneteket, kukkantsatok rá az ottani profilomra.

Úgy gondoltam, hogy a “visszatérésem” alkalmából hozok nektek egy szuper jó booktag-et, amit a Moly.hu-n találtam. Valójában egy kihívás kérdései, de elég érdekesnek találtam, így megosztom veletek.

1. Mit olvastál inkább, csak trilógiákat vagy csak önálló könyveket?

Jobb szeretem az önálló könyveket, de lépten-nyomon sorozatokba botlok. Semmi bajom velük, szívesen olvasom ezeket a regényeket is. Pláne, ha időben kijönnek a folytatások kötetei.

nalinisinghthepsy1

2. Kitől olvasnál inkább: csak nőktől vagy csak férfiaktól?

Soha nem érdekelt, hogy egy adott művet férfi, vagy nő írta-e. A történet érdekel. Mindkét nem képviselői ott vannak a kedvenceim között.

3. Hol vásárolnál inkább: könyvesbolt vagy online?

Sajnos állandóan időhiányban szenvedek, ezért gyakran vásárolok online. Nem hiszem, hogy létezik olyan online könyvesbolt, ahol ne lenne törzsvásárlói kártyám. Ennek legnagyobb hátránya, hogy túl gyakran remeg meg az ujjam az egéren. Azért, ha időm engedi szívesen betévedek egy-egy könyvesboltba, ahol órákat el tudok tölteni nézelődéssel, na meg persze vásárlással. Olyankor annyira szeretnék milliomos lenni.

4. Melyiket választanád inkább: az összes könyvből film, vagy sorozat?

Nagyon ritkán nézek meg olyan filmet, amit könyvadaptációból készítettek. Ritkán sikerülnek úgy, vagy jobban, mint az eredeti regény. De ha már választanom kell, akkor a sorozatot mondanám. Sokkal részletesebben tudja bemutatni az adott történetet. Erre legjobb példa az egyik legnagyobb kedvenc regénysorozatom, ami Diana Gabaldon – Outlander című regénysorozatából készült.

5. Mennyit olvasnál inkább: 5 oldalt naponta, vagy hetente 5 könyvet?

Soha nem szabtam határt az olvasásnak. A hetente 5 könyvet kicsit túlzásnak tartom, de a heti 3-al kibékülnék.

6. Mi lennél inkább: kritikus vagy író?

Ezen nagyon jót nevettem. Könyvajánlókat írok azokról a regényekről, amik tetszettek. Kritikát nem szívesen, hiszen ki vagyok én, hogy egy író munkáját kritizáljam. Írtam két regényt és készül a harmadik is. Igen, ha választhatok író lennék. Vagyok. 🙂

diana-landry-regenyek

7. Mit tennél inkább: újra és újra elolvasnád a kedvenc 20 könyvedet, vagy mindig ezidáig el nem olvasott könyveket kéne bújnod?

Jellemzően újraolvasom a kedvenceimet. Mégis inkább az új, ezidáig el nem olvasott könyveket bújnám. Így is rengeteg olvasatlan regény van a virtuális várólistámon.

8. Mi lennél inkább: könyvtáros vagy könyvesbolti eladó?

Könyvtáros. Húnyd le a szemed és képzeld magad elé a világ legnagyobb könyvtárát. Tedd a kezed a szívedre és most mond azt, hogy nem dolgoznál itt szívesen. Úgye, hogy képtelen vagy rá?

festoi-konyvtarak-002

9. Mit olvasnál inkább: Csak a kedvenc műfajodba tartozó könyveket vagy inkább minden más műfajt, kivéve a kedvencedet?

Ez egy kegyetlen kérdés. Ha a kedvencemet választanám, egy idő után biztos megunnám. Szóval inkább ezt a kérdést passzolom.

Eddig tartottak a kérdések. Ha még nem válaszoltál rájuk, nosza rajta.

konyvjelzo

 

Vélemény, hozzászólás?

