2016 utolsó bejegyzése – avagy olvassa ezt egyáltalán valaki?

 

Akár olvassa valaki ezt a bejegyzést, akár nem, én mégis összegzem a 2016-os évemet. Megérdemli ezt az elmúlt 365 nap, hiszen ezek az én napjaim voltak. Leltem bennük rengeteg örömet, néha egy kis szomorúságot, izgalomat és párszor unalmas órákat. De szerintem nálad pont ugyanígy volt. Vagy ahogy pár héttel ezelőtt egy nagyon kedves ismerősöm megjegyezte, akitől megkérdeztük, hogy mi történt vele az elmúlt pár évben:

– Reggel felkeltem, elmentem dolgozni, este meg lefeküdtem. Miért, ti nem ezt csináltátok?

De, csak a felkelek és lefekszem között volt pár nagyon jó momentuma az életemnek. Megismerkedtem érdekesebbnél érdekesebb emberekkel. Találkoztam régi barátokkal. Új könyveket fedeztem fel és rendületlenül ütöttem a billentyűzetet. Írtam ha kellett, ha nem.

Megtudtam, hogy pennsylvaniai Clarington irányítószáma 15828, de ami nekem lényeges, hogy 15828 kattintás volt az oldalon 2016-ban. 9352 alkalommal kopogtattatok be hozzám és kétszáz negyvenhétszer mondtátok el a véleményeteket. Volt 221 alkalom, amikor kimondottan tetszett is nektek valamelyik bejegyzés és a tetszéseteket meg is osztottátok velem.

De ami a legmeglepőbb, hogy milyen sokan látogattok el hozzám a határon túlról. A trollokat és orkokat leszámítva, sokan jöttetek Romániából, az Egyesült Királyságból, de volt aki Ausztráliából köszönt be hozzám.

orszagok

124 bejegyzés született ebben az évben. 62 könyvet olvastam el az idén, ami 22796 oldal volt összesen. Nagy számnak tűnik, de nem volt annyira vészes. Sokszor az olvasást háttérbe szorította az írás, amit egy cseppett sem bántam. Ennek köszönhetően született meg a Nem felejthetsz el című kisregényem, amit a visszajelzések alapján egészen megkedveltetek.

Bár most nem úgy tűnik, de soha nem szerettem igazán a számokat. Általában untatnak is rendesen, ezért nem is fárasztalak tovább ezzel benneteket.

A lényeg, hogy sikeresnek érzem 2016-t és boldog vagyok, hogy ott lehetek, ahol vagyok és az lehetek aki vagyok.

blogra

S, hogy mit hoz 2017? Ezt még a jövő homálya fedi. Remélem, hogy elkísértek a következő 365 napon. Jó volt Veletek!

BÚÉK

Reklámok

2016 utolsó bejegyzése – avagy olvassa ezt egyáltalán valaki?” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Szia Dia!!
    Nyugodj meg, nem maradnak olvasatlanok a soraid!
    Sőt jövőre is itt leszünk és ezt veheted fenyegetésnek!!
    Nagyon Boldog Új Évet kívánok!!!
    Üdv!!!
    Ildikó

Vélemény, hozzászólás?

