E L É G! – Avagy most egyáltalán nincs kedvem blogolni!

10543554 - writing girl with pencil sitting by the table

Forrás: 123rf.com

Mint mindennel, a blogolással is vagyok úgy néha, hogy egyáltalán nincs kedvem hozzá! Most nem arról az időszakról beszélek, amikor egy szabad percem sincs, mert épp ilyen-olyan program van és nincs időm leülni a gép elé, hanem arról, amikor egyáltalán semmi kedvem nincs leülni a gép elé. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de akármelyik hobbimat nézem, mindegyiknél eljön az az időszak, amikor nincs kedvem hozzá. Voltam már így az olvasással, az írással és igen, a blogolással is. Ilyenkor felesleges is lenne erőltetnem a dolgot, mert az eredmény pocsék lenne.

Az elmúlt hónapokban is akadt ilyen időszak, nem is egyszer, de remélhetőleg ti, akik gyakran látogatjátok az oldalt, ebből semmit nem vettetek észre. Hogy lehet ez? Nem nagy ördöngösség, de ehhez beavatlak benneteket egy kulisszatitokba.

Az gondolom feltűnt, hogy vannak állandó posztok a blogon. Ilyen például a “Heti idézetek”, amik mindig hétfőn jutnak el hozzátok. Illetve vannak az “Avagy” posztok, ezek a kis szösszenetek, amik nem igazán könyves bejegyzések, csak amolyan gondolatok, elmélkedések. Nem is állandó jelleggel vannak jelen a blog életébe, hanem időnként tűnnek csak fel.

A “Heti idézetek” itt pihennek jó előre beütemezve a blog bejegyzések mappájában. Sajnos nincs minden héten időm arra, hogy kiválasszam a megfelelő idézetet, képet, és miegymást, ezért amikor van egy kis felesleges szabadidőm, amit épp nem tudok mire fordítani, előre dolgozok. Pont, mint hétköznap a munkahelyemen. Előkészítem, megírom, kiválasztom a hozzá illő képet, majd beidőzítem. Van, hogy hónapokra előre elkészítem a heti idézetek posztokat, van, hogy csak a következő heti van készen. Így viszont biztos vagyok benne, hogy a hétfői nap folyamán ne marad a blog bejegyzés nélkül.

A másik ilyen előre “legyártott” dolog, a fent említett “Avagy” posztok. Néha kipattan az isteni szikra a fejemből, hogy egy adott témáról milyen jó kis bejegyzést lehetne írni. Ezeket általában az élet szüli és jó még azon melegében lejegyezni a lényeget, hogy az ember lánya, jelen esetben én, el ne felejtse. A mostani poszt is ilyen. Buszon zötykölődve jutott eszembe, hogy akár erről is írhatnék. Megírtam, időzítettem, s viola, olvashatjátok is. Az “Avagy” posztokból most is jó pár pihen a vázlatok között. Vannak közöttük, amik teljesen készek és csak a megfelelő alkalomra várnak. Van közöttük olyan, amin még finomítani kell, de még nem volt hozzá kellő hangulatom, illetve vannak olyanok, amiknek a címe már kész, azt is tudom, hogy nagyjából mi lesz benne, de a teljes poszt még nem állt össze.

Ilyenkor megírom a szösszenetet, majd elmentem a vázlatok közé. Van, hogy egy-egy bejegyzés hetekig, hónapokig türelmesen várakozik a többi vázlat között, mire eljut hozzátok. Általában akkor, amikor nincs semmi újdonság, amiről írhatnék, vagy épp kedvem nincs az íráshoz.

Egyszóval én, mint blogger sem vagyok mindig a topon. Vannak időszakok amikor nem ömlenek a fejemből a jobbnál jobb bejegyzések. De, hogy ti ne maradjatok bejegyzés nélkül, azt nem engedhetem. És amíg te ezt a cikket olvasod, én pihenek, feltöltődök, hogy legközelebb friss és lendületes bejegyzéssel köszönthesselek.

Ha tetszett a cikk, megköszönöm, ha megosztod. Ha tovább olvasgatnál, nézd meg az oldalsávban a kategóriákat, vagy keresgélj a régi bejegyzések között, hátha ott is találsz valamit, ami felkelti a figyelmedet.

Follow my blog with Bloglovin

Reklámok

E L É G! – Avagy most egyáltalán nincs kedvem blogolni!” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Szia Dia!!!
    Na akkor meg vagyok nyugodva!!!
    Már azt hittem, egyedül vagyok a kis válságommal! De ezek szerint ez mindenkinél felüti a fejét! Gondolom ilyenkor telitődik az ember és változatosságra van szüksége!!!
    Kellemes feltöltődést kívánok!!

Vélemény, hozzászólás?

