Beharangozó – Jeaniene Frost Night Prince sorozat

Egyre több 2017-es megjelenésről hullik le a lepel.

clipboard02Van egy jelenet a Nem bújhatsz el című regényemben, ami így hangzik:

“Nos, mit is mondhatnék. Imádok fotózni és főzni, de ezeket már úgyis tudod. Szeretem a könyveket, szinte mindenevő vagyok. Nagy kedvencem Frost és Nalini. Ha tőlük megjelenik valami, azonnal megszerzem és le se teszem, amíg el nem olvastam.”

 

Nemcsak a főhősöm, Kate van így ezzel, hanem én is. Nagyon szeretem Jeaniene Frost regényeit. A Cat és Bons sorozat eddig minden részét olvastam már, ezért is örültem a hírnek, hogy a KMK idén belekezd az írónő másik sorozatába, a Night Prince-be.

Az első három részhez már volt szerencsém angolul, de ez nem fog visszatartani attól, hogy Vlad – igen, ő pontosan az a Vlad, akire gondoltok – és Leila történeteit ne akarnám magyarul is elolvasni.  Én megkockáztatom, hogy az Éjszaka hercege sorozat veri a Cat és Bones-t. Nálam biztosan. De a Cat és Bones rajongók sem maradnak kedvenc párosuk nélkül, mert ők is feltűnnek pár jelenet erejéig a könyvekben.

A bevezető, első kötet várhatóan a Könyvhétre jelenik meg.

Ha tetszett a cikk, megköszönöm, ha megosztod. Ha tovább olvasgatnál, nézd meg az oldalsávban a kategóriákat, vagy keresgélj a régi bejegyzések között, hátha ott is találsz valamit, ami felkelti a figyelmedet.

Follow my blog with Bloglovin

Vélemény, hozzászólás?

