Így élnek a fejemben – NBE & NFE karakterek

mozaikNéhányan közületek talán még emlékeznek rá, hogy a Nem bújhatsz el (NBE az egyszerűség miatt) című regényemet eleinte blogregényként publikáltam. Heti rendszerességgel hoztam az újabb és újabb fejezeteket. Illetve időnként bemutattam egy-egy szereplőt. Visszatekintve olyan, mintha ezer éve történt volna, pedig még két éve sincs, hogy megjelent a regény.

Most azoknak, akik nem a kezdetektől vannak velem, megmutatom, hogy az én fejemben hogyan is éltek a főbb karakterek. Talán nem szerencsés lépés, hiszen mindannyian elképzeltétek őket valamilyennek, ezért nem is sértődök meg, ha néhányan közületek itt, és most ezt a bejegyzést nem olvassák tovább. De ti, akik itt maradtatok, remélhetően jól fogtok szórakozni.

nora-jones1, Kate Hollander: Nálam az első pillanattól kezdve Norah Jones testesítette meg Kate karakterét. Hogy miért, azt valójában nem tudnám nektek megmagyarázni. Talán azért, mert nem az a tipikus amerikai szomszédlány típus. A regény végén szerepel egy jelenet, amikor Kate kirohan Alex házából és leül a veranda lépcsőjére. Ez a kép, amit most láttok ihlette azt a lépcsős jelenetet. Egyébként a hölgy egy indiai származású amerikai énekesnő, dalszerző, és színész. Érdemes rákeresni a neten és belehallgatni egy-egy dalába.

“Kate vakon rohant utcáról utcára, sikátorról sikátorra, könnyek között, levegő után kapkodva. A vér
dübörgött a fülében, nem hallott semmit. Nem engedhette szabadon a szemében gyűlő könnyeket, a
torkát fojtogató sikolyt. Nem fordult hátra, nem lassított, csak rohant olyan gyorsan, ahogy a lába
bírta. Ha meghallják, ha utolérik, meghal. Rohannia kell és olyan messzire kell jutnia innen, amilyen
messzire csak bír.”

shout-out-colins-head-shot2, Alex Campbell: Őt már nem volt olyan egyszerű megtalálni. Kerestem és kutattam, mire rátaláltam Colin Egglesfieldre. Ő a képen látható színész. Az első ami megfogott benne, az a szeme. Sok képet megnéztem, de senki sem hasonlított annyira a fejemben élő Alexhez, mint Colin. Mióta rátaláltam erre a képre, azóta nekem ő Alex.

“Alex Campbell-ből áradt a magabiztosság. Kate-ben felötlött egy pillanatra, hogy ez a nyugodt viselkedés vajon az alaptermészetéből, vagy a katonai kiképzéséből fakadt-e? Egy jó fejjel magasabb volt, mint a testvére. Világosbarna haját katonásan rövidre nyírta, szürke szeme kíváncsian méregette a lányt.”

gabriel3, Gabriel Campbell: Hamár az előbb szó esett Alexről, akkor jöjjön a fiatalabbik Campbell. Vele nem volt nehéz dolgom. Az ő arca nem volt kérdés. Még ki sem találtam teljesen a karakterét, amikor tudtam, hogy Maxis Iglesias szerepelni fog a regénybe. Gyakorlatilag erre a képre építettem fel a regényben szereplő Gabrielt.

“Gabriel nem tudta, hogyan fogalmazza meg az érzéseit, hogy ne bántsa meg Lenát. Ő volt a legjobb barátja. Mindig mellette állt a bajban, mindent megbeszélhetett vele, s talán ő volt az egyetlen ember, aki szó nélkül segített, ha szüksége volt valakire. Mellette önmaga lehetett. De Lena most kedves és szép szavakat várt tőle, amit nem adhatott meg neki. A legjobb, ha ezt mielőbb kiveri a lány fejéből.”

1831079-jana-kramer-617-4094, Helena (Lena) Parker: Lenának az NBE-ben csak ebizódszerep jut, de az NFE (Nem felejthetsz el) című regénynek ő az egyik főhőse. Gyerekként szinte elválaszthatatlanok voltak a Parker és a Campbell tesók. Ez a barátság felnőtt korukra is megmaradt. Majd történt valami…

Lenát, vagy Csibét – ahogy Gabriel gyakran szólítja – sem volt egyszerű megtalálni, de amikor ráleltem, egyből biztos voltam benne, hogy Jana Kramer külsőre tökéletes Lena Parker lehetne.

“Lenának elakadt a lélegzete, amint meghallotta a jól ismert hangot. Nem olyan régen még fülig szerelmes volt Gabriel Campbellbe, most viszont hangja puszta hallatára is félelem fogta el. Lassan elfogytak az átlátszó kifogásai, amelyekkel megpróbálta lerázni.”

efc6ed241cc21d237793ef4a3eb2d2ed

5, Jesse Velásquez: Szerintem rá voltatok a legtöbben kíváncsiak. Főleg azok, akik olvasták a második kötetet. Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én hol megvetettem, hol kedveltem Jesset. Folyamatosan ez a két érzés harcolt bennem. Chayanne ezen a képen nekem a tökéletes Jesse.

“…Jesse hirtelen előtűnt a tömegből. Figyelte, ahogy a nők kacéran rámosolyognak, és megpróbálják magukra vonni a figyelmet. A közel két méter magas férfi megnyerően hatott az elegáns, testre szabott öltönyben. Arca egyszerre volt durva, mégis megnyerő.

14681673_550339901830604_2229263654147524981_n6, Max Taylor: Ő nagy kedvencemmé vált az NFE végére. Mire befejeztem a regényt, kicsit bántam, hogy nem szenteltem neki egy külön kötetet. Nagyon közel került a szívemhez.

Talán őt találtam meg a legnehezebben. Pontosan tudtam, hogy milyen a fejemben élő Max Taylor, de egyszerűen képtelen voltam rátalálni. Már többször előkerült a fejezetekben, amikor teljesen véletlenül belefutottam ebbe a képbe. Pontosan olyan, amilyennek elképzeltem.

“Max sok borzalmat látott az évek alatt. Olyan dolgokat, melyek a mai napig kísértették. De mind közül Nick halála viselte meg legjobban. Magát hibáztatta a történtekért. Ha hallgatott volna a megérzésére, akkor azok a fiúk talán még ma is élnének. Huszonhárom embere ment ki aznap délelőtt, de csupán nyolcan élték túl a támadást.”

em7, Dr. Emília (Velásquez) Malone: Eredetileg csak “epizódszerepet” szántam Emnek, majd kinőtte magát a karaktere. Ezt egy cseppet sem bántam mire az NFE végére értem. Aki olvasta a regényt tudja, hogy Emlília egy igazán talpraesett nő, aki szeret maga dönteni az életéről. Nem fél kimondani amit gondol, vagy azt tenni, amit akar. Főleg akkor nem, ha Max Taylorról van szó. Mert néha a nőnek kell átvennie az irányítást. Igaz, hölgyeim?

“Emília tudata lassan tisztulni kezdett. Kinyitotta a szemét és rájött, hogy már nem ugyanabban a sötét, áporodott szagú szobában van, ahol eddig. Oldalra fordította a fejét, de megszédült egy pillanatra. Próbált egy távoli pontra fókuszálni, mígnem megszűnt a szédülés.”

Szóval ők az én második családom, a barátaim. Igaz, hogy nem léteznek fizikai valójukban, de nagyon közel kerültek hozzám az elmúlt majd két év alatt.

Ha még nem olvastad a regény, de felkeltettem az érdeklődésed, az alábbi linkről te is letöltheted:

Nem bújhatsz el

Nem felejthetsz el

Ha tetszett a cikk, megköszönöm, ha megosztod. Ha tovább olvasgatnál, nézd meg az oldalsávban a kategóriákat, vagy keresgélj a régi bejegyzések között, hátha ott is találsz valamit, ami felkelti a figyelmedet.

Follow my blog with Bloglovin

Így élnek a fejemben – NBE & NFE karakterek” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Érdekes a cikked, de azért szólok, hogy Norah Jones nem indián származású, hanem INDIAI – édesapja a már elhunyt, világhires Ravi Shankar, féltestvére Anoushka Sankar.

Vélemény, hozzászólás?

