Nyertem is meg nem is! – Avagy maradj mindig szavahihető!

66119313 - disappointed woman

Forrás: 123rf.com

Nyertem is, meg nem is! Tudjátok, mint az egyszeri lány a mesében.

Bloggerek, kiadók, áruházláncok, írók és alkotók egyik népszerű reklámfogása a NYEREMÉNYJÁTÉK. Nincs is ezzel semmi baj, hiszen ki ne szeretne nyerni.

Nem vagyok egy szerencsemalac. Tombolán még soha nem nyertem és egyéb sorsoláson sem szoktam túl gyakran a nyertesek között szerepelni. Ettől függetlenül szeretek játszani. Nem egyszer fordult már elő velem, hogy olyan könyvnek a nyereményjátékára jelentkeztem, amit eredetileg nem is akartam elolvasni. Mégis a blogger, kiadó, író, akárki úgy írta ki az akcióját, hogy kedvet kaptam hozzá. Volt olyan alkalom is, hogy bár nem én nyertem meg a könyvet, mégis kedvet kaptam hozzá. Megvásároltam, elolvastam. Volt amelyikről bejegyzést is írtam.

Íróként, bloggerként én is hírdettem már nyereményjátékot. Előfordult, hogy saját regényem volt a nyeremény, de akadtak más könyvek is. Egy dologhoz viszont mindig tartottam magam. Soha nem hirdettem olyan könyvet ami nincs a tulajdonomban, vagy amit nem vagyok képes záros határidőn belül eljuttatni a nyerteshez. Ez vonatkozik a dedikált könyveimre, vagy a külföldre postázásra is. Bár ennek kellene normálisnak lennie, én mégis büszke vagyok arra, hogy eddig minden amit tőlem nyertek, vagy rendeltek rövid időn belül és sértetlenül megérkezett.

A karácsonyi játékdömpingen is indultam több nyereményjátékon. Nagyon felpörögtem amikor megtudtam, hogy az egyik sorsoláson többedmagammal a nyertesek között vagyok. Szépen felvettem a kapcsolatot a játék hirdetőjével úgy, ahogy azt a nagykönyvben megírták. Majd hátradöltem és izgatottan vártam a nyereményt.

Eltelt két hét, majd három, majd még több, de a könyv nem érkezett meg. Kicsit ciki ugyan, de rákérdeztem az íróra – ő hirdette a játékot -, vajon mi történt?

Nem szeretem a magyarázkodást, de elfogadom. Többnyire dolgozó, tanuló, elfoglalt emberek vagyunk. Elfogadtam, hogy bár eltelt több, mint egy hónap, nem sikerült eljutnia a postára és feladnia a könyveket. Türelmesen vártam tovább a többi nyertessel együtt, akik időközben megkerestek, hogy vajon én megkaptam-e az akkor még annyira várt olvasmányt.

Két hónap telt el a sorsolás óta. Gondolom eddigre kitaláltátok, hogy azóta sem érkezett semmi más az ígéreten kívül. Őszintén? Már nem is várom. Sőt! A kedvem is elment tőle. Hogy csalódott vagyok-e? Igen. Hogy elolvasom-e ezek után a könyvet? Nem. Hogy ajánlani fogom-e az írót, vagy a könyveit a jövőben bárkinek is? Nem tartom valószínűnek.

A lényeg, amire szeretnék kilyukadni: Soha ne hirdess, ha nem tudod teljesíteni amit vállaltál!

Utólagos bejegyzés 2017/02/21: El sem hiszem, de ma futárral (előző nap adták fel) megérkezett a decemberben nyert könyv. Bocsi kártya a késés miatt nem volt a csomagban, de fátylat rá. Vajon a szerző olvasta a fenti bejegyzést? Ezt talán már soha nem fogom megtudni.

Ha tetszett a cikk, megköszönöm, ha megosztod. Ha tovább olvasgatnál, nézd meg az oldalsávban a kategóriákat, vagy keresgélj a régi bejegyzések között, hátha ott is találsz valamit, ami felkelti a figyelmedet.

Follow my blog with Bloglovin

Reklámok

Nyertem is meg nem is! – Avagy maradj mindig szavahihető!” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Szia:)
    Nekem egyszer fordult elő, hogy hirdettem egy nagyobb nyereményjátékot a blogon és több írót is felkerestem, hogy felajánlanának-e valami apróságot a játékra. Írták, hogy igen, szuper minden, az az egy bizonyos író is, csak ő hozzátette, hogy majd ő postázza miután elküldöm neki a nyertes címét. Ez rendben is van, bevett szokás – én meg hittem a szavának. Aztán jó pár héttel később rám írt a szerencsés nyertes, hogy mi van a könyvvel én meg hirtelen már azt se tudtam, hogy mi van. Persze aztán jött az író részéről az ígérgetés – mondanom se kell a végén nem kapta meg a könyvet a nyertes. És ez azért volt igazán dühítő, mert hogy úgy mondjam én tartottam a hátam. Azóta se volt kedvem egy könyvét se elolvasni.

    • Ez még dühítőbb, mint az én esetem, hiszen nem te tehettél róla, mégis rád vet rossz fényt az eset 😦 Pedig ilyenkor hosszú távra kell gondolkodni. Mi hárman nyertünk, de egyikünk sem kapta meg a könyvet. Innentől nem, hogy ezt a könyvet, de a jövőbenit sem hiszem hogy elolvasom ettől az írótól. Nálam a hitelessége és szavahihetősége a nullához konvertál. Ez pedig teljesen független attól, hogy mekkora neve van a szakmában.

  2. Szia Dia!!!
    Ez egy nagyon rossz húzás volt az író részéről, és teljesen egyetértek veletek! Semmi esetre sem méltatnám ezek után őt arra, hogy elolvassam az alkotását! Hiteltelenné tette magát ezzel a lépésével!😟😟😟😟

Vélemény, hozzászólás?

