Ti kérdeztek! Én válaszolok! #1

© 123RF.com

Hogy mi a Ti kérdeztek! Én válaszolok! rovat?

Sokan megkerestetek már privát emailben, üzenetben olyan kérdésekkel, amik érdekelnek benneteket velem kapcsolatban. Ezeket a kérdéseket péntekenként a Könyvespolcsom kincsei blogon is megválaszolom nektek. Szóval bátran kérdezzetek akár itt, akár a facebook oldalamon hozzászólásban, emailben, privát üzenetben.

Miért írsz álnéven?

Többször kérdeztétek már ezt. Két oka is van amiért álnevet használok. Az egyik az, hogy létezik egy szerzőpáros, akik Zoltán Diána néven publikálnak Az ő nevük csupán két betűben tér el az én polgári nevemtől. Olyannyira hasonlít a nevünk, hogy leírva a különbség első ránézésre elkerülheti az ember figyelmét. Én pedig senki olvasótáborát sem szeretném akaratlanul sem megtéveszteni.

A másik ok pedig az, hogy az írás számomra egy hobbi, de mondhatni kalandnak indult. Szerettem volna elkülöníteni a privát életemtől. Ez egyébként annyira jól sikerült, hogy a mai napig vannak olyan emberek a környezetemben, akik nem tudnak arról, hogy én regényeket írok, vagy épp blogot vezetek.

Kérdésed van? Nocs! Ragadj tollat, vagy tedd magad elé a glaviaturát és ne habozz tovább! Én válaszolni fogok!

Ha még van kedved olvasgatni, akkor az alábbi linkeken az én regényeim első pár fejezetébe is beleolvashatsz:

https://publioboox.com/hu_HU/nem-bujhatsz-el

https://publioboox.com/hu_HU/nem-felejthetsz-el

nbe-3d-hatternelkul nfe-konyvformatum-hatternelkul_publio

Ha tetszett a cikk, megköszönöm, ha megosztod. Ha tovább olvasgatnál, nézd meg az oldalsávban a kategóriákat, vagy keresgélj a régi bejegyzések között, hátha ott is találsz valamit, ami felkelti a figyelmedet.

Follow my blog with Bloglovin

 

 

 

Vélemény, hozzászólás?

