Könyves Kedd – Gyertek! Beszélgessünk!

konyves-kedd-fb

Forrás: 123rf.com

Ismét eljött a Könyves Kedd! A múlt héten azt kérdeztem, hogy mi alapján választotok olvasmányt magatoknak. Ehhez is kapcsolódik az e heti kérdésem. Mennyire befolyásol benneteket mások véleménye egy-egy könyvvel kapcsolatban?
Persze marad az eredeti kérdés is: Mit olvastok éppen?

Gyertek! Beszélgessünk!

Könyves Kedd – Gyertek! Beszélgessünk!” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Szia Dia!!
    Most egy olyan időszakom van, hogy egyfolytában olvasok! Igaz itt az ispotályban nem is lehet mást csinálni! Kiolvastam Baráth Katalin David Veron sorozatának 4 kötetét és most folytatom az FTT sorozatot, amit félbe hagytam!
    Nálam a témaválasztás rendszerint hangulat kérdése, de a borítók és az ajánlók sokszor elcsábítanak!😁😁😁😁

  2. Szia Diana csatlakozom,mert én is pont olyan csaj vagyok,aki folyton olvas…Most új iránnyal próbálkozom eddig nem nagyon olvastam ilyet.Lauren Kate Fallen sorozatát kezdtem el,most a 2.részt kezdtem.Vegyes érzéseim vannak tőle.Az FTT nálam is alap!

    • Szia Ildi! A Fallen sorozat nálam teljesen kimaradt. Írd majd meg, mennyire tetszett. Lehet én is belevágok, bár most olvasásra sajnos elég kevés időm van.

Vélemény, hozzászólás?

