Ti kérdeztek! Én válaszolok! #2

Hogy mi a Ti kérdeztek! Én válaszolok! rovat?

Sokan megkerestetek már privát emailben, üzenetben olyan kérdésekkel, amik érdekelnek benneteket velem kapcsolatban. Ezeket a kérdéseket péntekenként a Könyvespolcsom kincsei blogon is megválaszolom nektek. Szóval bátran kérdezzetek akár itt, akár a facebook oldalamon hozzászólásban, emailben, privát üzenetben.

Az e heti kérdés egy állandó olvasómtól, Ilditől érkezett:

Annyira szeretem ahogy lelkesíted az olvasóidat az egyre nagyobb intenzitásra!
Honnan van ennyi energiád a munka, család, írás, blogolás és még sok minden más mellett? Csodállak érte!

Sokat gondolkodtam ezen. Valójában a bloggolás, az írás és az olvasás adják nekem az erőt a többihez. A hétköznapokhoz, a családhoz és a munkához. Ezek a plusz tevékenységek azok, amik feltöltenek szellemileg. Mire délután leteszem a lantot a munkahelyemen, úgy érzem, hogy kész, elég volt aznapra. Ilyenkor elég csak pár oldalt olvasnom, vagy jegyzetet írnom hazafelé és máris sokkal jobban vagyok.

Szóval ez a hobbim. Ez tölt fel, hogy a többihez kellő erőt érezzek. De most jön a tavasz és ezt én is érzem. Egyre több időt töltök a szabadban 🙂 Így az írás, olvasás, bloggolás marad a késő esti elfoglaltság.

Ha még van kedved olvasgatni, akkor az alábbi linkeken az én regényeim első pár fejezetébe is beleolvashatsz:

https://publioboox.com/hu_HU/nem-bujhatsz-el

https://publioboox.com/hu_HU/nem-felejthetsz-el

nbe-3d-hatternelkul nfe-konyvformatum-hatternelkul_publio

Ha tetszett a cikk, megköszönöm, ha megosztod. Ha tovább olvasgatnál, nézd meg az oldalsávban a kategóriákat, vagy keresgélj a régi bejegyzések között, hátha ott is találsz valamit, ami felkelti a figyelmedet.

Follow my blog with Bloglovin

 

 

 

Reklámok

Ti kérdeztek! Én válaszolok! #2” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Szia Dia!!
    Köszönöm a válaszod!! A véleményem ezek után sem változott! Csodálom ahogy az idődet, energiádat beosztod! Nekem ez àltalában csak úgy szokott alakulni, hogy valami biztos elmarad, vagy csúszik, az eltervezett napi tevékenységekből! Pláne amikor magával ragad egy jó történet, és nem vagyok képes letenni a könyvet!
    Minden esetre tudsz valamit, amit én nem!! 😁😁😁😁
    Kellemes hétvégét kívánok!!!

Vélemény, hozzászólás?

