Könyves Kedd – Gyertek! Beszélgessünk!

konyves-kedd-fb

© 123RF.com

Ismét eljött a Könyves Kedd! Hűha! Már el is telt egy újabb hónap! Áprilist írunk. Ez az egyik kedvenc hónapom! Még mindig érdekel egy-egy kérdésre a válaszotok, ezért folytatom is a kíváncsiskodást. Szerencsére partnerek is vagytok ebben aminek nagyon örülök. Kezdem úgy érezni, hogy egyre jobban megismerlek benneteket. Azt is be kell vallanom, hogy minden héten nagyon várom ezeket a keddi beszélgetéseinket.

Tagjai vagytok valamilyen olvasókörnek, vagy könyvekkel kapcsolatos közösségnek?
Persze marad az eredeti kérdés is: Mit olvastok éppen?

Gyertek! Beszélgessünk!

Könyves Kedd – Gyertek! Beszélgessünk!” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Szia 🙂 Molyos vagyok már pár éve, illetve rendszeresen járok könyvtárba. Utóbbival már a gyermekeim is megfertőztem. Imádnak velem jönni, a könyvek között keresgélni, a könyvtárosokkal beszélgetni 🙂
    Két könyv között vagyok jelenleg. Még nem tudom, hogy jöjjön egy történelmi romantikus esetleg egy könnyed kis mai történet. Délutánra eldől 🙂 Te mit olvasol?

    • Szia! Ilyenkor mindig elfelejtem, hogy jééé molyos vagyok! Jó, hogy “megfertőzted” a gyerekeid. Ők még annyira tisztán tudnak rajongani történetekért. Ha minden igaz, akkor idén már ők is jönnek velem a tavaszi Könyvfesztre. Legalább is most nagyon készülnek rá 🙂 Most nem olvasok, mert épp a Levia Anneval készülő közös regényünk átolvasásával és az apró simításokkal vagyok elfoglalva. Ha minden jól megy, akkor a héten, de legkésőbb jövő héten végzek vele. Aztán jöhetnek a könyvek.

      • Hú, a könyvfeszt nagyon nagy kísértés. Attól tartok ha elmegyek túl sok könyvel térnék haza. Még gondolkozom rajta. A minik amúgy imádnák, biztos vagyok benne 🙂
        Miről fog szólni a közös regény? Az is idén jelenik meg?

Vélemény, hozzászólás?

