Ti kérdeztek! Én válaszolok! #3

Hogy mi a Ti kérdeztek! Én válaszolok! rovat?

Sokan megkerestetek már privát emailben, üzenetben olyan kérdésekkel, amik érdekelnek benneteket velem kapcsolatban. Ezeket a kérdéseket péntekenként a Könyvespolcsom kincsei blogon is megválaszolom nektek. Szóval bátran kérdezzetek akár itt, akár a facebook oldalamon hozzászólásban, emailben, privát üzenetben.

Lássuk is az e heti kérdést

Milyen zenét hallgatsz írás közben?

Ajjaj! Most aztán tényleg bajban vagyok. Tudom, hogy sok író hallgat zenét írás közben, de ki kell ábrándítsalak benneteket, én nem tartozok közéjük. Ha írok, akkor nálam se kép se hang. De mondhatnám úgy is, hogy csak én és a laptopom. Sokszor azt sem hallom meg ilyenkor, ha szólnak hozzám. Szerintem a zenét sem hallanám meg, vagy ha mégis, akkor teljesen elvonná a figyelmemet.

Szóval, nem hallgatok zenét írás közben. Ha már itt tartunk, olvasás közben sem 😦

Ha még van kedved olvasgatni, akkor az alábbi linkeken az én regényeim első pár fejezetébe is beleolvashatsz:

https://publioboox.com/hu_HU/nem-bujhatsz-el

https://publioboox.com/hu_HU/nem-felejthetsz-el

nbe-3d-hatternelkul nfe-konyvformatum-hatternelkul_publio

Ha tetszett a cikk, megköszönöm, ha megosztod. Ha tovább olvasgatnál, nézd meg az oldalsávban a kategóriákat, vagy keresgélj a régi bejegyzések között, hátha ott is találsz valamit, ami felkelti a figyelmedet.

Follow my blog with Bloglovin

 

 

 

Ti kérdeztek! Én válaszolok! #3” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Szia Dia!!
    Annyira jó hogy ezt válaszoltad, mert már kezdtem magam csodabogárnak érezni, hiszen a legtöbb mo!yocska általában úgy kezdi, hogy egy jó zene, finom tea, nasika és egy jó könyv!
    Nálam ez úgy megy, hogy egy jó könyv, egy kényelmes ágy és én! A világ kicsukva!
    Tehát most megnyugodtam, hogy nem vagyok egyedül!😀😀😀
    Kellemes hétvégét kívánok!!🌞🌞🌞🌞

    • Szia Ildi! Pontosan. Annyiban különbözünk csak, hogy én ágyban nem tudok olvasni. Azonnal elalszok 😀 Szóval csak és kizárólag függőleges helyzetben! Neked is kellemes hétvégét!

    • Sziasztok! 🙂
      Pont így. 🙂
      Ágy és könyv. Esetleg tea, de ha jó a könyv, újra kell melegíteni. 😀
      Nekem sem megy zene mellett, elvonja a figyelmem. 😦

Vélemény, hozzászólás?

