Könyves Kedd – Gyertek! Beszélgessünk!

konyves-kedd-fb

Ismét eljött a Könyves Kedd! Aki ismer az tudja, hogy nem egy, nem két sorozatért rajongok. Ehhez kapcsolódik a mai kérdésem is.

Van a könyvespolcotokon olyan könyv, vagy sorozat amihez a végletekig ragaszkodtok és nincs az a pénz, amiért megválnátok tőle?

Persze marad az eredeti kérdés is: Mit olvastok éppen?

Gyertek! Beszélgessünk!

Reklámok

Könyves Kedd – Gyertek! Beszélgessünk!” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Szia Dia!!!
    Az én ilyen favoritom hosszú évtizedek óta Alexandre Dumas – Egy orvos feljegyzései című , 4 kötetes regénye!
    Annak idején könyvtári kalandozásaim során akadtam rá és annyira megfogott a történet, hogy addig nem nyugodtam amíg meg nem szereztem!
    A késöbbiek folyamán sajnos elkövettem azt a baklövést, hogy kölcsön adtam egy olyan embernek aki “elfelejtette” visszaadni!
    Nem volt mit tenni, újra be kellett szerezni!!! Persze nem ment könnyen, hiszen antikvár kategória lett azóta!
    Viszont azóta százszor meggondolom, hogy kinek adok könyvet kölcsön!!
    Elárulom, nagyon kicsi a létszám!😇😇😇😇

Vélemény, hozzászólás?

