Könyves Kedd – Gyertek! Beszélgessünk!

konyves-kedd-fb

Újra itt a Könyves kedd.

Most, hogy közeledünk az új regény végéhez, teljes könyvstop van nálam. Hiába halmoztam fel rengeteg jobbnál jobb regényt, most időm nincs olvasni. Ilyen az, amikor megint több a dolgom, mint az időm. Ha negyvennyolc órából állna egy nap, az is kevés lenne. Gondolom ti is vagytok így néha.

Persze ez ne szegje a kedveteket, sőt! Halljuk: Mit olvastok éppen?

Gyertek! Beszélgessünk!

Könyves Kedd – Gyertek! Beszélgessünk!” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Szia Dia!!!!
    Nagyon jó olvasni, hogy az utolsó etapba értél!!!👍👍👍👍
    Akkor hamarosan nekünk is jó dolgunk lesz!
    Kitartást kívánok, hiszen a futóknak is a célegyenesben még egy nagy erőbedobásra van szükségük!!
    Most Stephani Barron – Az udvarház rejtélye című könyvének végén járok! Szeretem ezt a műfajt (is)!
    Jó munkát Neked!!!
    Üdv!
    Ildi

    • Nagyon köszönöm! Igen, most már az utolsó átolvasás, javítgatás megy. Utána mehet szerkesztésre. Remélem, hogy nyáron már olvashatjátok! Egyébként hogy vagy? Javulgatsz? Hazaengedtek már, vagy még kórházban vagy?
      Puszi: Dia

      • Szia!!
        Már megint kórházban vagyok, és holnap újra műtenek, mert kiugrott a frissen műtött protézisem a helyéről!!
        4x visszaugrasztották, és még a lábamat is begipszelték befelé forduló helyzetbe, és még egy seprűnyelet is raktak a gipszbe, nehogy meg tudjak fordulni!
        Három napig kínlódtam hanyattfekve, mikor már nem bírtam és a viziten kértem, hogy legyen valami más megoldás!
        A fődokibá közölte az én dokimmal, hogy nyugodtan levehetik a gipszet, mert most is ki van ugorva, tehát újra kell műteni!
        Tehát holnap kicsit fúrnak – faragnak rajtam, és remélem most már jó lesz!
        Majd jelentkezem az eredménnyel!
        További kellemes hetet!!😀😀😀😀😀

Vélemény, hozzászólás?

