Könyves Kedd – Gyertek! Beszélgessünk!

konyves-kedd-fb

Forrás: 123rf.com

Ismét eljött a Könyves Kedd! Nálam most kicsit háttérbe szorult az olvasás, de már kezdett nagyon hiányozni. Pár ajánlóval és bejegyzéssel is adósotok vagyok, amiket hamarosan pótolok is. Ezért bele is kezdtem egy újabb regénybe, John Priest Lunae ​Equester (Holdlovagok) című regényébe. Még nagyon az eléjén tartok, de majd mesélek róla. Ti mit olvastok éppen?

Gyertek! Beszélgessünk!

Reklámok

Könyves Kedd – Gyertek! Beszélgessünk!” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Szia!

    Jelenleg két könyvet olvasok. Az egyik H. Beecher-Stowe Tamás bátya kunyhója, a másik Laini Taylor Vér és csillagfény napjai.
    Tamás bátya kunyhóját utazás közben, munkahelyen nyomtatott könyvben olvasom, míg a Vér és csillagfény napjait itthon a gépemen.

    Üdv.: Emilly P.

    • Szia Emilly! Tamás bátya kunyhóját vagy ezer éve olvastam. Sőt, ha az emlékeim nem csalnak, akkor még gyerekként láttam tévében is. Ha jól emlékszem kora este vetítették még talán fekete-fehérben.
      Munkába menet én is olvasással ütöm el az időt 🙂

  2. Szia Dia!!!
    Tegnap jöttem haza újfent a kórházból! Még bent kezdtem el olvasni Stephanie Barron Jane Austen nyomoz sorozatát. Most a harmadik kötetnél tartok. Nagyon kellemes történetek, olyan érzést kelt az emberben, mint ha ezek a dolgok bármikor, bárkivel megtörténhetnének! Szeretem ahogy megismerjük a gondolatait, és az észjárását!
    Kicsit talán Aghata Christie Miss Marple – je jut róla eszembe.
    További kellemes hetet kívánok!!😉😉😉

      • Igazából ezek csak annyira krimik,mint a Böszörményi könyvekben! Mellette remekül bemutatja a kor jellegzetes szokásait, életritmusát és nem mellesleg remek, kissé fanyar humorú könyvek! Csak ajánlani tudom!!😉😉😉😉

Vélemény, hozzászólás?

