Mizujs? – Avagy mi hír az írógép mögül

@123rf.com

Az elmúlt két, vagy talán három hónapban nem nagyon hoztam nektek friss bejegyzéseket. Sőt, ha megnézitek, akkor a heti állandó idézeteken, és a könyves kedd velem bejegyzéseken kívül nem volt különösebb élet a blogon. Ezért utólag is elnézést. mentségemre szóljon, hogy nagyon nagy munkában voltam.

Az nem titok, hogy belekezdtem egy új regénybe, aminek a munkacíme: Titokzatos múlt. Na ez az a történet, amivel szintén nem haladtam március óta.

Jogos a kérdésetek, hogy akkor mivel töltöttem a nem létező, drága, szabadidőmet.

Többen tudjátok is rá a választ, hiszen egy-egy hírmorzsát elejtettem a különböző közösségi oldalakon.

Levia Anne barátosnémmal belekezdtünk a Bosszú édesen című kisregénybe. Akik követik Anne blogják, azoknak talán nem idegen Melody és Ethan története. Bizony. Jól gondoljátok. A bosszú édesen blogregényként látott világot, majd úgy gondoltuk, ez az írás megérdemli, hogy tágabb nyilvánosság elé kerüljön. Hogy ez mit jelent? Anne szavaival élve, “örökbefogadtam”. Teljesen lecsupaszítottuk a sztorit. Kikerültek belőle jelenetek, majd teljesen újak kerültek a helyükre. Egyes szereplők kevesebb, míg mások nagyobb szerepet kaptak, mire a történet végére értünk. Ma már büszkén mondhatom, hogy e hosszú folyamatnak köszönhetően új, közös “gyermekünk” született.

Jelenleg a a Bosszú édesen szerkesztése és korrektúrája folyik. Terveink szerint még a nyáron a kezetekbe vehetitek mind elektronikus, mind hagyományos, nyomtatott formában.

Egy biztos, kellemes szórakozást fog nyújtani a jól megérdemelt nyári pihenésetek alatt.

Végezetül az egyik kedvenc mondatom a regényből (az egyenlőre még hadd maradjon titok, hogy ki mondta, kinek):

“Újra lehet építeni az apró darabokra zúzott bizalmat, csak egy új, biztos alap kell hozzá.”

Ha még van kedved olvasgatni, akkor az alábbi linkeken az én regényeim első pár fejezetébe is beleolvashatsz:

Ha tetszett a cikk, megköszönöm, ha megosztod. Ha tovább olvasgatnál, nézd meg az oldalsávban a kategóriákat, vagy keresgélj a régi bejegyzések között, hátha ott is találsz valamit, ami felkelti a figyelmedet.

Follow my blog with Bloglovin

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

