Könyves Kedd – Gyertek! Beszélgessünk!

konyves-kedd-fb

Ismét eljött a Könyves Kedd! Csodák csodája, hogy nem feledkeztem meg róla. Mostanában kicsit túlhajtottam magam, így az olvasásra sem jutott elég időm. Na majd a jövő heti szabim alatt (most épp összedörzsöltem a két tenyerem). Szóval olvasás. Pár molyocskának köszönhetően felfedeztem egy nagyon kellemes sorozatot. Igen, ismét egy sorozatot. Címe: Álomférfi. Lényeg, hogy figyelmetlenségemnek köszönhetően nem az elején, hanem a harmadik résznél kezdtem. Majd elolvastam az utolsót, most pedig az első részt. Remélhetőleg legyűröm a másodikat is, hogy teljes legyen a kép. Hogy milyen? Nekem nagyon bejön. Nyomozós, motoros, lövöldözős, dögös pasis. Igazi dögös sorozat. A molyoknak üzenem: Köszi csajok, ez tényleg bejött 😀

Persze marad az eredeti kérdés is: Mit olvastok éppen?

Gyertek! Beszélgessünk!

Vélemény, hozzászólás?

