Könyves Kedd – Gyertek! Beszélgessünk!

ímű

konyves-kedd-fb

Ismét eljött a Könyves Kedd! Rém gyorsan eltelt ez az egy hét! A múlt heti nyaraláskor kihasználtam végre én is az alkalmat és nyugodtan olvasgathattam. Több könyvet és az ebook olvasómat is magammal vittem, így kedvemre válogathattam a történetek között, amíg a gyerkőcök lubickoltak. Végül nem meglepő módon Diana Gabaldon Outlander sorozatának harmadik része mellett döntöttem. Tavaly már olvastam ezt a részt, idén tavasszal pedig beszereztem a negyedik kötetet is.  Úgy gondoltam, hogy mielőtt belekezdek az Őszi dobszó című kötetbe, újraolvasom az előző részt. Még nem végeztem vele, de most is majdnem akkora élvezettel olvasom, mint az első alkalommal. Imádom! Ha még nem olvastátok, és szeretitek a történelmi kalandregényeket, akkor bátran ajánlom nektek.

Persze marad az eredeti kérdés is: Mit olvastok éppen?

Gyertek! Beszélgessünk!

Vélemény, hozzászólás?

