Könyves Kedd – Gyertek! Beszélgessünk!

konyves-kedd-fb

Ismét eljött a Könyves Kedd! Rohan az idő, és talán én is kezdek magamra találni. Az elrabolt menyasszonyt még mindig nem olvastam ki, sőt talán jegelem is egy kicsit, de találtam helyette valami mást. Nem is tudom hogyan jellemezzem nektek. Felkavaró. Megdöbbentő, mégis letehetetlen. Ez a Kilenc perc, amit a múlt héten olvastam és még mindig a hatása alatt vagyok. Egyébként a könyvről bejegyzést is készítek. Ideje, mondhatnátok.

Terveim szerint ma este egy újabb regénynek fogok nekiesni. Többször jött már velem szembe különböző portálokon, és amúgy is függőben van egy a könyvhöz kapcsolódó kihívásom a molyon. Kíváncsiak vagytok rá melyik regényt szemeltem ki magamnak? Nem titok. Ez Renata W. Müller, TestVÉR című regénysorozatának első rész.

 

Persze marad az eredeti kérdés is: Mit olvastok éppen?

Gyertek! Beszélgessünk!

Hozzászólás